جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۶
کد خبر: ۴۷۰۳۱
|
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۲
باشگاه فيلم تهران در دويست و نوزدهمين نشست هفتگي خود يکشنبه20 آذرماه ساعت 30/17 اقدام به نمايش، نقد و بررسي فيلم سينمايي «گلوگاه شيطان» ساخته حميد بهمني در فرهنگسراي ارسباران کرده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مراکز فرهنگي هنري منطقه 3 و فرهنگسراي ارسباران، فيلم سينمايي گلوگاه شيطان مقطع زماني بين سالهاي 62 تا 64 را روايت مي‌کند و در آن عمليات هوايي و جنگ در آب و خشکي را به تصوير کشيده است.



در اين فيلم امين زندگاني، جمشيد هاشم‌پور، جعفر دهقان، محمد حاتمي، عليرضا کمالي، محمد رباني، مهدي محمدزاده، سيد مهدي حيدري و بهروز ميرلو به ايفاي نقش‌هاي اصلي مي‌پردازند.



گلوگاه شيطان درباره گروهي از غواصان است که براي شناسايي و آماده‌سازي عمليات والفجر 8 اقدام مي‌کنند و به اين نتيجه مي‌رسند که شرايط خطرناک و غير ممکن است. آن‌ها دست به طراحي جديدي مي‌زنند و در اين کشمکش عراقي‌ها متوجه جريان مي‌شوند و..



جلسه نقد وبررسي اين فيلم بلافاصله پس از نمايش آن با حضورحميد بهمني (کارگردان)، سعيد شرفي کيا (تهيه کننده) امين زندگاني، جعفر دهقان، عليرضا کمالي (بازيگران) و حميد شهيري (طراح صحنه و لباس) برگزار خواهد شد.


اعضاي باشگاه فيلم به منظور شرکت در اين برنامه مي توانند به فرهنگسراي ارسباران واقع در خيابان شريعتي ، بالاتر از پل سيد خندان، خيابان جلفا مراجعه و يا با شماره 20-22872818 تماس بگيرند.

نظر شما