جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۲
کد خبر: ۴۷۲۰۳
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۲
مسابقه عكس عاشورايي از 6 آذر تا 4 بهمن برگزار مي‌شود كه علاقه‌مندان مي‌توانند با حضور در نمايشگاه «خيمه خورشيد» در اين مسابقه شركت كنند.

به گزارش «شهر»، شهروندان تهراني مي‌توانند با حضور در نمايشگاه «خيمه خورشيد» در مسابقه «عكس عاشورايي» شركت كنند. اين مسابقه كه به منظور ترويج فرهنگ عاشورايي در ايام سوگواري سالار شهيدان در حال برگزاري است.

 

عكاسان حرفه‌اي و حتي علاقه‌مندان به هنر عكاسي با عكس‌هاي تلفن همراه خود مي‌توانند در اين مسابقه شركت كنند. اين مسابقه از 6 آذر مصادف با روز اول محرم آغاز شده و تا پايان ماه صفر (4 بهمن) ادامه خواهد داشت و در پايان مسابقه به عکاسان برگزيده 14 سفر زيارتي به عتبات عاليات و مشهد مقدس اهدا خواهد شد.

 

اين مسابقه با موضوعات هفت گانه عاشورا و کودکان، عاشورا در تهران، عاشورا و سنت هاي عزاداري، عاشورا و ولايت، عاشورا و بيرق‌هاي حسيني، جلوه‎هاي عزاداري و عاشورا و بيداري اسلامي در حال برگزاري است.

 

علاقه‌مندان جهت شركت در اين مسابقه مي‌توانند با حضور در نمايشگاه «خيمه خورشيد»، غرفه «عكس عاشورا» در اين مسابقه شركت كنند همچنين مي‌توانند به سايت ashurapic.ir مراجعه نموده و عکس‌هاي خود را بارگذاري كنند.

 

براي بازديد از نخستين نمايشگاه فرهنگي هنري عاشورا «خيمه خورشيد» مي‌توانيد تا روز 25 آذر از ساعت 8 تا 20 به خيابان حجاب كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان مراجعه كنيد.

نظر شما