جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۵
کد خبر: ۴۷۲۴۴
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۳
در چهارمين جشنواره پژوهش و نوآوري در حوزه مديريت شهري؛
چهارمين جشنواره پژوهش و نوآوري در حوزه مديريت شهري، از سازمان زيباسازي شهر تهران به دليل مطالعات پژوهشي و انتشار کتب مجموعه «دانش زيباسازي» قدرداني کرد.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي سازمان زيباسازي شهر تهران، اين سازمان با بيش از 160 اثر با عناويني چون مقالات تخصصي، کتاب، پايان‌نامه، طرح‌هاي جامع مطالعاتي و پژوهشي در حوزه‌هاي مختلف طراحي شهري، مديريت شهري، نورپردازي اماکن، مبلمان شهري، مديريت تبليغات و تبليغات محيطي در چهارمين جشنواره پژوهش و نوآوري در حوزه مديريت شهري شرکت کرده بود.


بنابراين گزارش در اين جشنواره سازمان زيباسازي شهر تهران، 64 عنوان طرح مطالعاتي و پژوهشي شامل مجموعه 13 جلدي طرح جامع نورپردازي، مجموعه 7 جلدي طرح جامع رنگ و مجموعه 24 جلدي شناسنامه‌هاي نقاشي ديواري تهران و پيش از 31 عنوان کتاب ديگر ارائه کرده بود که به خاطر انتشار کتب مجموعه دانش زيباسازي در حوزه مطالعات پژوهشي مورد تقدير قرار گرفت.


مجموعه دانش زيباسازي کتابي در قطع جيبي است که بيش از 70 موضوع کاري مورد توجه سازمان زيباسازي در فضاي شهر را با زبان ساده و بياني علمي براي مخاطب بازگو مي‌کند.


اين کتب از سوي معاونت توسعه و برنامه‌ريزي سازمان زيباسازي شهر تهران و با هدف آموزش موضوعات زيباسازي براي کارشناسان و مسئولان ادارات زيباسازي در مناطق 22 گانه شهرداري و دانشجويان  معماري، طراحي صنعتي، معماري منظر و ديگر گرايش‌هاي مرتبط تهيه و تدوين شده است.


نظر شما