شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۰۴
کد خبر: ۴۷۳۴۴
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۹
نمايشگاهي پوستر «الفپا» با حضور 13 هنرمند گرافيست كشورمان در نگارخانه شفق برپا شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي شفق، اين نمايشگاه منتخبي از تجربيات دانشجويان کارگاه پوستر به سرپرستي مهدي مهديان است که از شنبه 26 آذر با 25 اثر 70 در 100 در فرهنگسراي شفق افتتاح شد و تا 26 آذر آماده بازيد شهروندان است.


در اين نمايشگاه آثاري از نويد ابوطالبي، سمانه براتي، راضيه بهرامي، تينا درگذني، زهرا رستمي، فاطمه روغني، روميصا رهبر، محمد حسين قاسمي، طاهره محمد علي، ليلا محمدي، نيما ميرزا حسابي، بهاره نودست و حميد ولي زاده به نمايش درمي آيد.


مهدي مهديان سرپرست و استاد اين گروه فارغ التحصيل رشته گرافيک هنرستان هنرهاي تجسمي مالک اشتر، فارغ التحصيل طراحي گرافيک، دانشگاه هنر تهران و کارشناس ارشد رشته گرافيک و مدرس گرافيک دانشکده هنرهاي تهران، دبير اجرايي و طراح گرافيک چندين دوسالانه، نمايشگاه و رويدادهاي مهم داخلي و بين‌المللي است.



مهدي مهديان در نمايشگاه‌هاي گروهي و انفرادي بسياري در داخل و خارج از کشور شرکت داشته است و جوايز بسياري را از نمايشگاه‌ها و دوسالانه‌ها در داخل و خارج از کشور از آن خود کرده است.


جايزه طراحي جلد کتاب اولين جشنواره تجسمي دانشگاه هنر، جايزه طراحي پوستر نمايشگاه تصوير سال، جايزه ويژه طراحي پوستر بيست و نهمين جشنواره تئاتر فجر، جايزه ويژه هيأت داوران پنجمين نمايشگاه بين‌المللي طراحي گرافيک تايوان و ... از جمله افتخارات اوست.

شهروندان مي‌توانند جهت بازديد از اين نمايشگاه به نگارخانه شفق واقع در خيابان سيد جمال الدين اسدآبادي، خيابان 21 ، بوستان شفق مراجعه كنند و جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 88554016 تماس بگيرند.

نظر شما