جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۸
کد خبر: ۴۷۷۵۹
|
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۴
مدير فرهنگي هنري منطقه 15 از برگزاري ويژه برنامه پانزده‌نشين‌ها با عنوان «جمعه‌ها فرهنگسراي خاوران تعطيل نيست» در روزهاي جمعه فصل زمستان خبر داد.

سيد عليرضا مژگاني در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر» با بيان اين مطلب گفت: فرهنگسراي خاوران در تابستان امسال ويژه برنامه پانزده نشين‌ها را با عنوان «جمعه‌ها فرهنگسراي خاوران تعطيل نيست» اجرا کرد که به دليل تنوع برنامه‌ها و بديع بودن آن، با استقبال مردم منطقه و شهر تهران روبرو شد و فرهنگسراي خاوران توانست اوقات فراغت و تعطيلات خوبي را براي شهروندان رقم بزند.


رييس فرهنگسراي خاوران افزود: به همين دليل قصد داريم اين برنامه را در فصل زمستان نيز با هدف انتقال پيام‌هاي مرتبط با حوزه آسيب‌هاي تعاملي، رفتاري و ديني در حوزه خانواده، آشنايي خانواده‌ها با تهديدها و آسيب‌هاي اجتماعي و ايجاد فضاي تفريحي سالم و سرگرم‌کننده ادامه دهيم.



وي با تاکيد بر رفع نيازهاي اصلي خانواده‌ها در حوزه تنوع و سرگرمي سالم، نيازهاي معنوي و ايجاد يک فضاي مناسب و امن،‌ افزود: جمعه‌ها و تئاتر خانواده، جمعه‌ها و ورزش، جمعه‌ها و محفل انس با قرآن، جمعه‌ها و پيام وحي، رنگ هنر، جمعه‌ها و غذاي سالم-خانواده سالم، جمعه‌ها و خانواده من و جمعه‌ها و توپ و تور از برنامه‌هاي ويژه فرهنگسراي خاوران در برنامه پانزده نشين‌هاست.


مژگاني با بيان اينكه تا پايان ماه صفر اين برنامه رنگ و بوي مذهبي دارد و پس از آن برنامه‌هاي تفريحي و شادتري اضافه مي‌شود، اظهار داشت: «پانزده‌نشين‌ها» از 6 دي تا 28 بهمن هر جمعه از ساعت 15 تا 18 در فرهنگسراي خاوران ميزبان علاقه‌مندان است.


نظر شما