شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۵
کد خبر: ۴۷۸۳۶
|
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۸
سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران به مناسبت فرارسيدن 9 دي، روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت، بيانيه اي صادر كرده است.

به گزارش اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل اين سازمان، متن بيانيه به اين شرح است:

 

«بسم الله الرحمن الرحيم

 

 

در سال 1388 که فتنه در جامعه بروز کرد و مباني اصولي دين اسلام، حماسه حسيني و آرمان هاي انقلاب اسلامي مورد هجمه دشمنان اين سرزمين و عوامل بازي خورده آن ها قرار گرفت، تنها يک حرکت مردمي مي توانست نقطه پاياني بر اين خيال باطل بگذارد و اثبات کند که آحاد اين جامعه بر عزم خود مبني بر استقرار يک نظام اسلامي در دنياي مسخ شده امروزي، بر پايه اصل مترقي ولايت فقيه، پايدار مانده است.

 

 

 

حضور پرشکوه مردم در دفاع از حماسه حسيني، ولايت فقيه و همچنين يکپارچگي جامعه، موجب شد که همه توطئه هاي دشمنان قسم خورده اين نظام فروپاشد. اهانت به عاشورا و هتک حرمت مقدسات ديني، موجب شد تا خون عاشقان اباعبدالله الحسين(ع) به ويژه در تهران، ام القراي جهان اسلام و پايتخت هميشه بيدار نظام اسلامي به جوش آيد و با تاسي به آن امام عاشق، به خيابان ها بريزند و تومار عوامل بازي خورده استکبار جهاني را در هم بپيچند.

 

 

 

 

آنچه در روز 9 دي رخ داد، بيعت دوباره مردم ايران با آرمان هاي انقلاب چون ولايت فقيه و رهبر معظم انقلاب اسلامي، حضرت آيت الله العظمي خامنه اي(مد ظله العالي) بود. حضور مردم در صحنه و ايمان ديني آنان، بيانگر احساس وظيفه مردم براي انجام اين عمل صالح بود که بيايند در خيابان و بگويند مردم ايران، اين ها هستند. 9 دي روز فرياد بلند يکپارچگي ايرانيان در دنياي مادي امروزي بود.

سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، در سالروز چنين حماسه گرانقدري، بيعت مجدد خويش با رهبري معظم انقلاب اسلامي و پايبندي به آرمان هاي اسلام و انقلاب اسلامي و افتخار به خدمتگذاري به چنين مردمان معتقد و متعهدي را اعلام مي دارد.»

نظر شما