شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۲۷
کد خبر: ۴۸۱۵۸
|
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۳
معاون اجتماعي –فرهنگي منطقه هفت از برگزاري برنامه هاي ويژه اربعين حسيني در سطح منطقه خبر داد.

 به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه هفت، محمود منيعي با اعلام اين خبر گفت: خيمه هاي معرفت منطفه در سطح نواحي پنجگانه شامل محله نظام آباد،کاج،امجديه-خاقاني ،انديشه و دبستان برپا شده است که در اين خيمه ها برنامه هاي مختلفي همچون مراسم عزاداري ،نمايشگاه عکس حسيني و توزيع بروشور انجام مي شود. 

وي ، برگزاري مراسم سوگواري اربعين حسيني در 57 مسجد سطح منطقه را از ديگر برنامه هاي اين روز عنوان کرد و اظهار داشت:نمايشگاه عکس عاشوري در محله شهيد قندي برپا شده است.

معاون اجتماعي-فرهنگي منطقه هفت، اذعان کرد: همزمان بار وز اربعين حسيني در سطح مدارس منطقه براي دانش آموزان با همکاري شعهرداران مدرسه مراسم عزاداري و مسابقه نقاشي با عنوان(دل نوشته) برگزار مي شود

منيعي برپايي نمايشگاه عرضه محصولات فرهنگي،برگزاري تئاتر غسل نخلستان،برنامه يادواره شهدا و هويت بخشي سيماي شهري را از ديگر برنامه هاي منطقه در اربعين حسيني عنوان کرد.

 نصب  پرچم هاي مشکي و بنر بر روي پرتابل هاي سطح منطقه  از ديگر برنامه هايي است که توسط واحد زيباسازي منطقه در سطح ميادين و خيابان ها همزمان با برگزاري مراسم اربعين حسيني اجرا شده است.

نظر شما