جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۵۱
کد خبر: ۴۸۱۷۴
|
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۳
شهردار منطقه دو تهران با اشاره به لزوم حفظ جايگاه و کرامت خانواده هاي معزز شهدا و ايثارگران گفت: بايد طرحي جامع براي پيگيري مشکلات خانواده شهدا تدوين شود.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه دو تهران، اسد فاضل در ديدار مديرکل امور ايثارگران شهرداري تهران با جمعي از خانواده هاي شهدا و ايثارگران اين منطقه اظهارداشت: امنيت و آرامش امروز حاکم بر جامعه مرهون ايثارگري ها و خون هاي ريخته شده شهداي گرانقدر انقلاب است که اين شهدا، پرورش يافته در دامان خانواده هايي معتقد و متدين هستند.

وي تاکيد کرد: از اين رو، رسيدگي به مشکلات خانواده هاي شهدا و ايثارگران بايد در اولويت برنامه هاي دستگاههاي اجرايي و نهادهاي عمومي قرار گرفته و طرحي جامع تهيه شود تا پيگيري مشکلات اين خانواده ها، نظام مند و داراي متولي شود.

شهردار منطقه دو تهران با بيان اينکه رسيدگي به مشکلات خانواده هاي شهدا فقط مادي نيست، خاطرنشان کرد: اکرام اجتماعي و توجه به مسائل روحي و معنوي خانواده هاي شهدا از جمله مسائلي است که بايد به جديت از سوي دستگاهها دنبال شود.

در اين ديدار، "منصور احمدلو" مديرکل امور ايثارگران شهرداري تهران نيز از برنامه هاي شهرداري تهران براي رسيدگي به مشکلات خانواده هاي شهدا و ايثارگران خبر داد و بر ضرورت توجه بيشتر به نيازهاي خانواده هاي شهدا تاکيد کرد.

منطقه دو شهرداري تهران بالغ بر يکهزار و 57 خانواده شهيد را در خود جاي داده است.

نظر شما