شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۴۷
کد خبر: ۴۸۵۴۷
|
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۵
مديرعامل برج ميلاد تهران از برگزاري بر نامه هاي گسترده همزمان با آغاز سي و سومين سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامي در پنجمين برج بلند مخابراتي دنيا خبر داد.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي برج ميلاد تهران فرزاد هوشيار پارسيان از اجراي 16 برنامه ويژه در بخش هاي مختلف فرهنگي، انقلابي، ديني، هنري، اجتماعي و ورزشي همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در برج ميلاد تهران خبر داد و گفت: برنامه هاي سي و سومين سالگرد انقلاب اسلامي امسال در سطحي گسترده از 11 بهمن ماه برگزار مي شود.

وي با اشاره به 16 ويژه برنامه گسترده در ايام دهه فجر گفت: همزمان با ميزباني برج ميلاد تهران از جشنواره فيلم ، تئاتر ،تجسمي و موسيقي فجر، در اين ايام شکوهمند، يادمان شهداي صنعت هسته اي، برپايي نمايشگاه عکس هاي انقلاب اسلامي در سال 1357، برپايي همايش بانگ تکبير، اجرا مي شود.

به گفته هوشيار،برپايي رواق هنرهاي ايراني، برپايي نمايشگاه روزشمار انقلاب ، رو نمايي از کتاب نقاشي انقلاب و نورافشاني برج ميلاد تهران درشب 22بهمن از ديگر برنامه هاي ايام دهه فجر برج ميلاد تهران است.
مديرعامل برج ميلاد تهران در ادامه توضيح داد: در ايام دهه مبارک فجر قرار است از کتاب نقاشي هاي انقلاب اسلامي و همچنين از نسخه نفيس چاپ قرآن استاد آقامير به مناسبت هفته وحدت رونمايي شود.
وي با اشاره به اينکه برخي از برنامه هاي برج ميلاد با همکاري معاونت فرهنگي و اجتماعي شهرداري تهران و اداره امور ايثارگران شهرداري تهران برگزار مي شود، همچنين از برگزاري ويژه برنامه چتربازي از فراز برج ميلاد تهران در اين ايام خبر داد و گفت: 22 چترباز حرفه اي قرار است در ايام دهه فجر برنامه ويژه چتربازي از فراز برج ميلاد تهران اجرا کنند و از بالاترين سازه مخابراتي کشور اقدام به پرش کنند.

راه اندازي تالار مولوي برج ميلاد تهران ر راه اندازي شد



هوشيار در ادامه از راه اندازي تالار مولوي برج ميلاد تهران همزمان با برگزاري سي امين دوره جشنواره فيلم فجر در برج خبر داد و گفت:،تالار مولوي مرکز همايش هاي بلندترين برج کشور و نماد هويتي و فرهنگي ايران به منظورارائه خدمات بيشتر به برگزارکنندگان سي امين جشنواره فيلم فجر راه اندازي شد.
وي افزود: تالار مولوي با هدف ارائه تسهيلات بيشتر به جامعه رسانه اي و همچنين هنرمندان و مسوولان سينمايي کشور در طبقه اول مرکز همايش برج ميلاد تهران راه اندازي شده است تا ظرفيت و امکان خدمات رساني بيشتر به اين شرکت کنندگان و مهمانان جشنواره فيلم فجر افزايش يابد.
مديرعامل برج ميلاد تهران تصريح کرد:تالار مولوي در نتيجه همکاري و تعامل بيشتر مديران برگزار کننده جشنواره فيلم فجر و برج ميلاد تهران با ظرفيت 150 نفر ساخته شده است.
به گفته هوشيار، هم اکنون کارهاي مربوط به ساخت اين تالار به اتمام رسيده است و تمامي تلاش همکاران بر اين بود تا تالار مولوي تا قبل از آغاز جشنواره فيلم فجر به اتمام برسد که اين امکان با تلاش شبانه روزي افراد مختلف در برج ميلاد فراهم شد.
مدير عامل برج ميلاد تهران در ادامه از تجهيز سالن مرکز همايش هاي برج ميلاد تهران به سيستم صداي دالبي خبر داد و گفت: به منظور برگزاري هر چه با شکوه تر سي امين جشنواره بين المللي فيلم فجر استفاده از تجهيزات کامل صوتي و تصويري سالن مرکز همايش هاي برج ميلاد تهران به خصوص سيستم صداي دالبي در دستور کار قرار داده شد تا تماشاچيان فيلم هاي سينمايي و هنرمندان و اهالي رسانه که ما ميزبان آنها هستيم بدون هيچ مشکل فني به تماشاي فيلم ها بنشينند.
وي با توجه به برخي از مشکلات پيش آمده در تماشاي برخي از فيلم ها در سال گذشته،عنوان کرد: امسال براي برگزاري سي امين دوره جشنواره فيلم فجر تمامي سيستم هاي صوتي دالبي سالن مرکز همايش ها مورد بازبيني و تست هاي مختلف قرار گرفت.
هوشيار ادامه داد:با استقرار و راه اندازي يکي از مدرن ترين سيستم هاي دالبي ديجيتال امسال شاهد کيفيت صداي ويژه اي در سالن مرکز همايش هاي برج ميلاد تهران خواهيم بود .

نظر شما