جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۰۸
کد خبر: ۴۸۵۵۸
|
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۳
سيم کشي غير استاندارد و ناايمن و رخداد اتصالي بامداد امروز ـ8بهمنـ موجب رخداد آتش سوزي در فروشگاه پوشاک و ايجاد خسارت مالي شد که آتش نشانان با تلاش به موقع آتش سوزي را خاموش و از گسترش آن جلوگيري کردند.

به گزارش «شهر» به نقل از پايگاه خبري 125، ستاد فرماندهي آتش نشاني تهران ساعت 6:26 دقيقه بامداد با دريافت خبر رخداد آتش سوزي در فروشگاه پوشاك در عبدل آباد، خيابان احساني بلافاصله آتش نشانان ايستگاه 81 به محل حادثه اعزام کرد كه در كمتر از 2 دقيقه به محل حادثه رسيدند.

به گفته فرمانده آتش نشانان، اين فروشگاه با 30 متر مربع مساحت زير يك ساختمان سه طبقه قرار دارد و حياط پشتي آن كه مملو از ضايعات پلاستيكي بود شعله ور شده بود.

او گفت: آتش نشانان بي درنگ با قطع کردن جريان گاز و برق ساختمان و مهار شعله هاي آتش از سرايت آن به طبقات ساختمان جلوگيري كردند.

اين فرمانده آتش نشاني علت رخداد اين حادثه را سيم كشي غير استاندارد برق و بروز اتصالي در آن در مجاورت مواد قابل اشتعال اعلام کرد.

کارشناسان آتش نشاني توصيه مي كنند، در سيم كشي هاي برق از كابل هاي مقاوم در داخل داكت و نيز از تجهيزات استاندارد برق استفاده شود و سيم كشي ها به صورت دوره اي و منظم مورد بازديد قرار بگيرند.

نظر شما