شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۲۵
کد خبر: ۴۸۵۷۴
|
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۶
شهردار منطقه 19 از اجراي بيش از 60 عنوان برنامه فرهنگي و اجتماعي به مناسبت سي و سومين سالگرد انقلاب اسلامي خبر داد.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهردراي منطقه 19، عبادالله فتح اللهي از نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس راهنمايي پسرانه و دخترانه منطقه 19 همزمان با آغاز جشنواره هاي دهه فجر خبر داد و گفت: اين برنامه 12بهمن در مدارس پسرانه خامنه اي، امام خميني (ره)، شهداي گلريز، شرافتي، عدالت و مدارس دخترانه فضيلت، روزبهاني، هدي، ياران مهدي و اناري توسط شهرداران مدرسه برگزار مي شود.

وي با اشاره به اينکه طي ايام دهه مبارک فجر 33 برنامه در سراهاي محلات منطقه برگزار خواهد شد، افزود: همزمان با ميلاد حضرت رسول اکرم (ص) جشن روزهاي انقلاب در شهرک گلريز و جشن کودکان به همراه نمايش عروسکي در سراي شکوفه شمالي برگزار خواهد شد.

وي تصريح کرد: اعزام شهروندان به بهشت زهرا (س) جهت تجديد ميثاق با امام راحل (ره) و غبارروبي مزار شهدا از ديگر برنامه هاي اين ايام است که سه شنبه هفته آينده برگزار خواهدشد.

همچنين اجراي نمايش عروسکي ومعرفي وقايع انقلاب در مدرسه شهادت، برگزاري ختم کامل قرآن و هديه به روح شهداي دوران انقلاب، ويزيت رايگان شهروندان در مراکز سلامت خدمات درماني، برگزاري مسابقات ورزشي فجر بيداري، اجراي تئاتر خياباني با موضوع فجر بيداري اسلامي،  برگزاري مسابقه عکس و پوستر انقلاب اسلامي با عنوان بصيرت و پيوند با انقلاب اسلامي در سراي محله اسماعيل آباد از ديگر برنامه هاي فرهنگي است که همزمان با ايام مبارک فجر برگزار خواهد شد.

فتح اللهي درباره ويژه برنامه هاي اين دهه افزود: ويژه برنامه تجليل از نخبگان علمي، هنري و ورزشي منطقه از مهمترين برنامه هاي اين جشنواره است که در يکروز برگزار مي شود و از نخبگاني که در سال 1390 موفق به اخذ رتبه شده اند قدرداني مي شود.

وي به ديگر ويژه برنامه جشنواره فجر بيداري که مصادف با شب ولادت رسول اکرم (ص) برگزار مي شود، اشاره و بيان کرد: امسال برنامه اي ويژه پرسنل و خانواده ايشان برگزار مي شود که طي مراسم جشن و پذيرايي، از برندگان مسابقات مختلف قرآني و ورزشي تجليل خواهد شد.

نظر شما