جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۳۹
کد خبر: ۴۹۲۱۳
|
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۲
معاون شهري و فضاي سبز منطقه 19 گفت: بوستان ولايت با اجراي اقدامات مورد نياز شهري رنگ وبوي بهاري به خود مي گيرد.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 19، محمدعلي نصر با اشاره به اينکه اين معاونت به منظور ايجاد ديد بصري زيبا براي شهروندان در بوستان گونه هاي مختلف گياهي را کاشت مي کند گفت: در اين راستا 8 هزار و 500 گلدان گل لاله ونرگس و 6 هزار گل فصل بنفشه و هميشه بهار به صورت نشاء در اين بوستان کاشته مي شود.

همچنين براي توسعه فضاي اين بوستان در آستانه سال جديد، اقدامات چمن کاري و درختکاري شامل کاشت 700 اصله درخت چنار و  15 هزار مترمربع چمن کاري صورت مي گيرد.

وي افزود: با توجه به اينکه در نيمه ماه آينده نيز ميزبان مردم در هفته درختکاري هستيم توزيع نهال در اين بوستان به مدت يک هفته انجام مي شود تا شهرونداني که دسترسي راحت تري به اين بوستان دارند بتوانند در توسعه فضاي سبز شهري و ايجاد هواي پاک مشارکت داشته باشند.

نصر لوله کشي و اجراي شبکه هاي آبرساني در بوستان ولايت را از ديگر اقدامات شهري در طرح استقبال از بهار عنوان کردو افزود: در اين راستا 12 هزار متر طول لوله کشي جهت جنگلکاري هاي موجود در بوستان صورت مي گيرد.

همچنين با شستشو و رنگ آميزي المانهاي سطح بوستان و نور پردازي سردرب آن، بوستان ولايت چهره تازه تري به خود مي گيرد.

معاون شهري و فضاي سبز در ادامه به تقويت سيستم آبرساني بوستان بزرگ ولايت اشاره کرد و گفت: اين طرح  با لوله كشي از چاههاي توليدات گل وگياه هفته آينده اجرا مي شود.

به گفته نصر طرح لوله كشي از چاههاي واقع درمحوطه توليدات گل وگياه، به طول 1000 متر به صورت كارشناسي تهيه وامكانات لازم مهيا شده است که با اجراي آن وضعيت کمي و کيفي آبرساني بوستان مورد نظربه شكل مطلوب تقويت خواهد شد.

نظر شما