جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۰۹
کد خبر: ۴۹۴۵۲
|
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۰
شهرداري منطقه 3 تهران به منظور استقبال از بهار ، اقدام به کاشت نهال رايگان در منازل شهروندان مي کند.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 3 ،کرم کريمي شهردار ناحيه 4 با اعلام اين مطلب گفت : اين طرح با توجه به اهميت درختان در ايجاد زيبايي بصري ،پاکيزگي هواي شهر و تلطيف روحيه شهروندان از اول تا پايان اسفند ماه اجرا مي شود.

کريمي در ادامه اشاعه فرهنگ درختکاري و توسعه فضاي سبز در منازل مسکوني را بخش ديگري از اهداف اين ناحيه عنوان کرد و افزود: پس از تماس شهروندان ، اکيپ اجرايي ناحيه بر اساس برنامه زمان بندي به منازل مسکوني مراجعه مي کنند و ضمن کاشت نهال در منازل آنان ، با ارائه بروشور ، آموزش هاي لازم را در زمينه نحوه نگهداري از فضاي سبز و درختان را ارائه مي دهند.

اين مقام مسئول در شهرداري منطقه 3 با اشاره به اينکه شهروندان ضمن ارسال پيامک و يا تماس با شماره تلفن 22220416 و 09363483336 مي توانند در خواست خود را مطرح کنند افزود: به منظور اطلاع رساني به شهروندان با هماهنگي معاونت امور شهري و فضاي سبز تعداد 20 عدد تابلوي تبليغاتي نيز در سطح ناحيه نصب شده است .

شايان ذکر است همچنين به منظور ارزيابي رضايت شهروندان از عملکرد اکيپ هاي اجرايي ناحيه 4 ، کارشناسان پس از مراجعه به منازل شهروندان و کاشت و آموزش نحوه نگهداري از نهال ، اقدام به تنظيم و تکميل فرم هايي مربوطه مي کنند.

گفتني است شهرداري ناحيه 4 بزرگترين ناحيه منطقه 3 با حدود 7 کيلومتر وسعت از جنوب به پل سيد خندان ، از شرق به خيابان شريعتي تا خيابان شهيد دستگردي و از غرب به بزرگراه مدرس محدود مي شود.

نظر شما