شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۲۱
کد خبر: ۴۹۶۲۵
|
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۱
شهردار منطقه 3 در مراسم اعزام 500 نفر از شهروندان، خانواده معظم شهداء و ايثارگران به مناطق جنگي کشور از نصب تصاوير شهدا در محله ها و معابر شمال تهران خبر داد.

به گزارش«شهر»، به نقل ازروابط عمومي شهرداري منطقه 3، پژمان پشمچي زاده با اعلام اين مطلب افزود: در آستانه سال نو نصب تصاوير شهدا در برخي از محله ها و معابر آغاز شده است که با اجراي آن ياد و خاطره شهداي هشت سال دفاع مقدس و ايثارگري هاي آنان ترسيم مي شود.

وي با بيان اينکه در اين تصاوير اطلاعاتي درخصوص مقام و ارزش والاي شهيد نيز نگارش مي شود تصريح کرد: اين امر به منظور پاسداشت شهدا و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت شکل گرفته است که در آن از حجم نقاشي ديواري استفاده و با ترکيبي از رنگ هاي زيبا و طراحي هاي گرافيکي ديوارهاي شهر زينت بخشيده است.

شهردار منطقه 3 در ادامه همچنين به اجراي برنامه هاي مستمر بازديد از خانواده شهدا اشاره کرد و يادآور شد: همچنين شهرداري منطقه آمادگي دارد که هر هفته خانواده معظم شهدا و ايثارگران را تا بهشت زهرا(س) همراهي کند.

وي با اشاره به اعزام 500 نفر از شهروندان اين منطقه در قالب راهيان نور به مناطق جنوب کشور ابراز کرد: سفر به صفحات کربلا گونه ي جنوب کشور سفر به عرصه ي ايثار، شهادت، همه ي خوبي ها و ارزش ها و افکار متعالي است.

وي ادامه داد: به طور حتم حضور هر کدام از شما خانواده ي شهدا در فضاها و صحنه هاي جنگي باعث يادآوري خاطره ي فرزندان و عزيزان شهيد تان مي شود، رزمنده هاي عزيزي که با انگيزه ايثار و شهادت در مسير دفاع از مقدسات دين و کشور گام برداشتند.

شايان ذکر است: در اين سفر زيارتي و عرفاني 171 مرد و 125 زن روز پنجشنبه 4 بهمن ماه از شهرک والفجر به سمت مناطق جنگي کشور حرکت کردند تا از نزديک از دهلاويه(يادواره شهيد چمران)، هويزه(يادواره شهدا)، شلمچه، خرمشهر(يادمان شهداي فتح المبين و حضور در مسجد جامع)، اروند کنار(يادواره شهداي والفجر) ديدار کنند.

نظر شما