پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۴
کد خبر: ۴۹۶۸۸
|
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۸
شهرداري منطقه 3 تهران طي يک فراخوان اقدام به انتخاب بهترين فضاي سبز خانگي در بين شهروندان کرده است .

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 3 ،کرم کريمي شهردار ناحيه 4 با اعلام اين خبر گفت : بر اساس اين طرح بهترين و زيباترين فضاي سبز موجود در محوطه داخلي واحدهاي مسکوني بر اساس انواع گونه هاي گياهي ، رشد کافي و رسيدگي مطلوب و همچنين خلاقيت هاي به کار برده شده مورد ارزيابي قرار مي گيرند و بهترين آنها برگزيده مي شوند.

کريمي در ادامه با اشاره به اينکه به افراد برگزيده همزمان با آغاز سال جديد هدايايي اهدا مي شود خاطر نشان کرد: شهروندان علاقمند براي شرکت در اين طرح مي توانند ضمن تماس با شماره تلفن هاي 22220416 و 09363483336 از کارشناسان فضاي سبز ناحيه جهت بازديد و ارزيابي کار دعوت به عمل آورند. شهردار ناحيه 4 در ادامه همچنين يادآور شد: کارشناسان اين ناحيه ضمن مراجعه به منازل مسکوني شهروندان توصيه هاي فني و تخصصي در زمينه نگهداري از فضاي سبز را به شهروندان اعلام مي کنند.

کريمي در ادامه اشاعه فرهنگ درختکاري و توسعه فضاي سبز در منازل مسکوني را از اهداف اين طرح عنوان کرد و افزود: اين ناحيه همچنين در يک اقدام ابتکاري و همزمان با فرارسيدن بهار طبيعت اقدام به کاشت نهال راييان در منازل شهروندان کرده است.

وي در ادامه افزود: پس از تماس شهروندان با شماره هاي فوق ، اکيپ اجرايي ناحيه بر اساس برنامه زمان بندي به منازل مسکوني مراجعه مي کنند و ضمن کاشت نهال در منازل آنان ، با ارائه بروشور ، آموزش هاي لازم را در زمينه نحوه نگهداري از فضاي سبز و درختان را ارائه مي دهند.

نظر شما