جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۱
کد خبر: ۴۹۷۵۴
|
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۳
طي مراسمي با حضور قائم مقام معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران ، 600 نفر از خانواده هاي معظم شهدا، ايثارگران و شهروندان منطقه 4 به جبهه هاي جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 4 در مراسمي که با حضور حجت الاسلام والمسلمين ميثم امرودي قائم مقام معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران، سمانه زماني گرمسيري معاون امور اجتماعي و فرهنگي منطقه و جمعي از فرماندهان پايگاه هاي بسيج منطقه برگزار شد، ضمن تلاوت قرآن کريم و مداحي،  600 نفر از خانواده هاي معظم شهدا، جانبازان و ايثارگران در قالب کاروان راهيان نور به جبهه هاي جنوب کشور اعزام شدند.

مقام معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران در اين مراسم که در نمازخانه منطقه برگزار شد گفت: پاسداشت و ترويج ارزش هاي دفاع مقدس و معرفي آنها به نسل جوان در اهم وظايف شهرداري تهران قرار دارد و اعزام كاروان راهيان نور از مناطق 22گانه به مناطق جنگي در همين راستا صورت مي گيرد.

وي ادامه داد: رزمندگان نيز از مساجد به جبهه هاي جنگ اعزام مي شدند و حال كه شما هم به مانند آنها با حضور در مساجد به مناطق جنگي اعزام مي شويد ياد و خاطره شهدا و جانبازان را در دل زنده نگهداريد و در تمامي لحظات سفر خاطره رشادت هاي آنها در ذهن مرور كنيد.

در ادامه اين مراسم معاون امور اجتماعي و فرهنگي منطقه با اشاره به اينکه هدف از برگزاري اين اردو آشنايي شهروندان با مناطق جنگي و گسترش فرهنگ ايثار و شهادت است ، اظهار داشت : برگزاري اينگونه کاروان هاي زيارتي تداعي کننده دلاوري ها و جانفشاني هاي شهيدان و ايثارگران 8 سال دفاع مقدس است.

زماني گرمسيري افزود: يادآوري دلاوري ها و ايثارگري شهيدان 8 سال دفاع مقدس موجب دلگرمي خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران و تجديد ميثاق با آرمان هاي مقدس حضرت امام (ره) است. شايان ذکر است پس از برگزاري اين مراسم زائران با 15 دستگاه اتوبوس به جبهه هاي جنوب اعزام شدند و هماهنگي هاي لازم با سازمان هاي مختلف جهت رفاه حال زائران در طي مسير شامل اورژانس جاده اي و... صورت گرفته است . بازگشت كاروان راهيان نور منطقه 4 روز سه شنبه نهم اسفند ماه تعيين شده است.

نظر شما