پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۱۶
کد خبر: ۴۹۸۲۹
|
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۶
اداره بازيافت منطقه 3 اجرا مي‌كند
شهرداري منطقه 3 تهران در آستانه فصل بهار در ازاي دريافت پسماند خشک به شهروندان ماهي قرمز ،هفت سين ، سبزه ، نهال و گلدان اهدا مي کند.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 3 ، رضا مددي معاون امور شهري و فضاي سبز اين منطقه با اعلام اين خبر گفت : اداره بازيافت به منظور ترويج فرهنگ درختکاري و همچنين تفکيک زباله هاي خشک در منازل اقدام به اجراي اين طرح ازپانزدهم تا پايان اسفندماه کرده است .

 

 

 

مددي در ادامه خاطر نشان کرد:شهروندان مي توانند پسماندهاي خشک و غير قابل استفاده اي که در خانه تکاني شب عيد جمع مي شود به غرفه هاي بازيافت و همچنين کتاب ها و کاغذهاي باطله را به خانه هاي بازيافت مستقر در محلات تحويل دهند و در ازاي آنها سبزه ، هفت سين ، نهال ، گلدان و ماهي قرمز دريافت کنند.

 

 

 

وي با بيان اينکه هفت سين هاي پيش بيني شده از مواد بازيافتي تهيه شده اند افزود: در حال حاضر 11 غرفه و 4 خانه بازيافت در سطح منطقه 3 فعال هستند. معاون شهرداري منطقه 3 تهران همچنين از اجراي طرح جمع آوري پسماندهاي حجيم در سطح منطقه خبر داد و افزود: در اين طرح شهروندان ضمن تماس با شماره تلفن 137 در صبح روزهاي جمعه مي توانند پسماندهاي حجيم خانگي خود را به ماموران بازيافت تحويل دهند.

نظر شما