جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۹
کد خبر: ۵۰۵۱۹
|
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۷
آخرين مهلت براي ارسال عکس از سفره هاي هفت سين در جشنواره بزرگ هفت سين پايان ماه فروردين اعلام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي رويش، جشنواره هفت سين که با رويکرد معرفي آداب و رسوم توسط فرهنگسراي رويش و شهرداري منطقه 9 تهران برگزار شده با اجراي سه هفت سين متفاوت و يک نمايشگاه عکس آغاز شد و با همکاري سايت لقمه با اجراي چهارمين مسابقه ي عکس هفت سين تا پايان فروردين ماه ادامه دارد .


در هفت سين‌هاي نصب شده در ميدان آزادي ، که نمادهاي آيات «سلام» قرآن به معني سلامت و صلح مورد توجه قرار گرفته بود، نگاهي مدرن براي نمايش اين سنت ملي با اجراي سه نماد هفت سين مورد استفاده قرار گرفت و نمايشگاه عکسي از آثار منتخب سه دوره گذشته جشنواره سفره هاي ايراني و اسلامي نيز در ابعاد 2 در 3 به نمايش گذاشته شد.



در ادامه اين جشنواره، چهارمين مسابقه عکاسي از سفره‌هاي هفت سين به دبيري محمد صالح حجت الاسلامي و با داوري محمدمهدي رحيميان، فرزاد هاشمي و حسن غفاري و با مشارکت موسسه فرهنگي هنري توسعه هنرهاي معاصر و سايت لقمه انجام خواهد شد و دو جايزه ويژه با موضوع سبزه در هفت سين ارايه مي شود.


هر متقاضي مي تواند در دو بخش (آزاد و ويژه) حداکثر با 5 قطعه عکس به صورت سياه و سفيد يا رنگي در قالب هاي آنالوگ يا ديجيتال شرکت کند.(حداکثر 10 عکس)


علاقمندان مي توانند عکس هاي خود از سفره‌هاي هفت سين را تا 31 فروردين ماه سال 1391 تنها به صورت اينترنتي از طريق ايميل وبه نشاني loghme@gmail.com ارسال کنند.

نظر شما