پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۰۲
کد خبر: ۵۰۵۹۵
|
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۳
دومين آزمون دكتري با رقابت 178 هزار و 424 داوطلب در 285 كد رشته و 9 گروه آموزشي روز جمعه 25 فروردين ماه در 32 شهرستان مختلف و 94 حوزه امتحاني برگزار مي‌شود.

به گزارش«شهر»، حسين توكلي مشاورعالي سازمان سنجش با اشاره به رقابت 178 هزار و 424 داوطلب در آزمون دكتري، گفت: 107 هزار و 926 داوطلب مرد در اين دوره از آزمون ثبت‌نام كردند كه به عبارتي ديگر بيش از 60 درصد داوطلبان را مردان تشكيل مي‌دهند، همچنين تعداد داوطلبان در مقايسه با سال گذشته 35/45 افزايش داشته است.


وي با اشاره به آغاز توزيع كارت ورود به جلسه آزمون دكتري از روز دوشنبه 21 فروردين ماه از طريق سايت سازمان سنجش به نشاني www.sanjesh.org، گفت: درصورت وجود نقص احتمالي داوطلبان بايد از روزچهارشنبه تا پنجشنبه 23 و 24 فروردين ماه به حوزه‌هاي‌ رفع نقص كارت مراجعه كنند.


وي افزود: داوطلبان‌ متقاضي شركت‌ ‌ در آزمون‌، براي پرينت كارت شركت در آزمون بايد در مهلت مقرر با مراجعه به سايت سازمان سنجش با وارد كردن اطلاعات شخصي شامل نام خانوادگي ونام ، سريال شناسنامه و تاريخ تولد و يا نام خانوادگي، نام و كد رهگيري يك نسخه پرينت از كارت شركت در آزمون تهيه كنند، بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و همچنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است.


وي با اشاره به برگزاري آزمون اختصاصي در نوبت صبح و عمومي كه شامل زبان و استعداد تحصيلي در نوبت بعدازظهر، گفت: براي داوطلبان شركت كننده در آزمون مذكور دو كارت شركت در آزمون در نظر گرفته شده است كه داوطلبان بايد نسبت به پرينت هر دو كارت اقدام كنند.


توكلي با اشاره به نحوه رفع نقص كارت ورود به جلسه آزمون، اظهاركرد: چنانچه داوطلبان مغايرتي در اطلاعات مندرج در بندهاي نام خانوادگي و نام ، سال تولد، شماره شناسنامه، كدملي، معدل مقطع كارشناسي، معدل مقطع كارشناسي ارشد، زمان فارغ التحصيلي كارشناسي ارشد، موسسه فارغ‌التحصيلي كارشناسي ارشد، هيات علمي (مربي آموزشي رسمي) كارت شركت در آزمون مشاهده كنند، بايد براي اصلاح مورد يا موارد مذكور از طريق لينك مربوط حداكثر تا 26 فروردين ماه به سايت سازمان سنجش مراجعه كنند.


وي افزود: همچنين داوطلبان در صورتي كه نسبت به بندهاي جنس و معلوليت كارت شركت در آزمون مغايرتي مشاهده كنند، بايد از روز چهارشنبه تا يك روز قبل از برگزاري آزمون به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط مراجعه كنند، البته در خصوص بندهاي كد ونام رشته امتحاني و محل برگزاري آزمون هيچگونه تقاضايي پذيرفته نمي‌شود.


مشاور عالي سازمان سنجش با بيان اينكه كليه دفترچه‌هاي آزمون شخصي سازي شده است، اظهار كرد: دفترچه‌هاي اين دوره از آزمون داراي تنوع است.


منبع: ايسنا


نظر شما