جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۵۱
کد خبر: ۵۱۳۹۱
|
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۰
از سوي فرهنگسراي قرآن برپا مي‌شود
رييس فرهنگسراي قرآن از برپايي غرفه كتاب آسماني شامل فعاليت‌هاي قرآني در فرهنگسراي موقت كتاب خبر داد.

علي‌اكبر توپچي در گفت و گو با خبرنگار «شهر» با اعلام اين خبر گفت: اين غرفه شامل بخش‌هاي مختلفي براي علاقه‌مندان به مباحث قرآني است كه يكي از آنها معرفي محصولات قرآني و فرهنگي توليد شده در فرهنگسراي قرآن مانند قرآن‌آموز و نمازآموز، CDهاي تفسير استاد ميرباقري و تلاوت جاويد (تحقيق كل قرآن توسط كريم منصوري) است. همچنين در اين بخش ثبت‌نام مدرسه مكاتباتي قرآني نيز صورت مي‌گيرد.


وي افزود: اصلاح قرائت سوره حمد و توحيد و اذكار نماز، آموزش مقدمات روخواني قرآن در 20 دقيقه توسط كارشناس و ارسال بلوتوث‌هاي قرآني شامل تفاسير مختلف و سوره‌هاي قرآن از ديگر فعاليت‌هاي اين غرفه است.


رييس فرهنگسراي قرآن از برگزاري مسابقه فرهنگ قرآني خبر داد و گفت: اين مسابقه هر روز با موضوعات مختلف قرآني برگزار و در پايان پس از قرعه‌كشي به پنج نفر از برگزيدگان جوايزي اهدا مي‌شود.


به گفته توپچي، معرفي سامانه نداي قرآن (تلفن گوياي 144) و انجام برنامه‌هايي مانند پرده‌خواني، ابتهال‌خواني، تلاوت قرآن و اذان از ساعت 12 تا 13 در هر روز از ديگر فعاليت‌هاي غرفه كتاب آسماني به شمار مي‌رود.


فرهنگسراي کتاب همزمان با بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي کتاب تهران در ضلع شمالي محل مصلاي امام خميني(ره) در فضايي بالغ بر 1000 متر مربع برپا مي‌شود.

نظر شما