جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۰۷
کد خبر: ۵۱۴۶۲
|
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۲
نهمين مرکز آموزش گل و گياه شمال تهران از سوي شهرداري منطقه 3 تهران در بوستان صبا واقع در بلوار آفريقا به بهره برداري رسيد.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 3 ، علي ولي زاده رئيس فضاي سبز اين منطقه در مراسم قدرداني از مديران مدارس و کارشناسان مراکز آموزش گل و گياه که در سراي محله قبا برگزار شد با اعلام اين مطلب گفت : نخستين مرکز آموزش گل و گياه اين منطقه در سال 85 در بوستان ملت افتتاح شده است که با افتتاح اين مرکز جديد در بوستان صبا واقع در بلوار آفريقا تعداد اين مراکز به 9 مورد افزايش يافته است .






ولي زاده در ادامه برپايي دوره هاي آموزشي رايگان در اين مراکز و همچنين مدارس و مهد کودک ها ، ارائه مشاوره تلفني و حضوري به شهروندان ، برپايي اردوهاي آموزشي و تفريحي از بازار گل، درکه ، کاخ نياروران و بوستان هاي سطح شهر ، انتشار و توزيع کتاب ها ، بروشورها و جزوه هاي آموزشي و برنامه هاي پژوهشي و اجراي برنامه ها ي خاص در مناسبت هاي ويژه همچون توزيع نهال در روزدرختکاري ، جشن سبزه آرايي در آستانه فصل بهار و... را از مهمترين فعاليت هاي مراکز آموزش گل و گياه عنوان کرد .






در مراسم قدرداني از مديران مدارس که با حضور نمايندگان 45 مدرسه و مرکز آموزشي منطقه 3 برگزار شد کارگاه آموزشي ويژه آنان توسط يکي از کارشناسان مرکز آموزش و گل و گياه برگزار شد که مورد استقبال حاضرين قرار گرفت .






مراکز آموزش گل و گياه منطقه 3 واقع در بوستان بزرگ ملت ، بهشت مادران ،آرارات ، بوستان داور در اختياريه جنوبي ، سراي محله قبا ، سراي محله قلهک و سراي محله دروس ، مرکز ناحيه 2 واقع در خيابان شهيد دستگردي ، خيابان گوي آباديراه اندازي شده است و آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.




شهروندان علاقمند جهت شرکت در دوره هاي آموزشي و مشاوره رايگان تحت عنوان آشنايي با گياهان آپارتماني وروش تکثير و نگهداري آنها ، سبزيکاري در گلدان و مزرعه ، آشنايي با حشرات مختلف و چرخه زندگي آنها ، کاشت بذر و نشاء در در مزرعه خانواده ، آشنايي با چرخه زندگي گياهان ، آشنايي کودکان با قوانين پارک و فصول مختلف ، آشنايي با درختان ميوه مي توانند به يکي از مراکز آموزش گل و گياه منطقه 3 مراجعه کنند.

نظر شما