شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۳۵
کد خبر: ۵۱۷۱۴
|
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۹
320 برنامه در مراکز فرهنگي هنري تهران برپا ميشود
مراسم گراميداشت آيت الله بهجت(ره) با عنوان «بهجت عرفا، وارث انبياء» در تالار بزرگ وزارت کشور و با حضور شاگردان آن عالم رباني و شخصيت هاي علمي و فرهنگي برگزار مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، اين مراسم روز دوشنبه 25 ارديبهشت ماه در آستانه سالروز عروج ملکوتي آيت الله بهجت(ره) به همت مديريت فرهنگي هنري منطقه پنج تهران در تالار بزرگ کشور برگزار مي شود. در حاشيه اين مراسم که با حضور فرزند ايشان، حاج شيخ علي بهجت و جمعي از شاگران آيت الله بهجت(ره) برگزار مي شود، نمايشگاه عکسي برپا خواهد شد.


اين مراسم ساعت 16 تا 19 دوشنبه 25 ارديبهشت برپا خواهد شد و حضور عموم علاقمندان در اين برنامه آزاد است.


علاوه بر اين همايش، در هفته جاري 320 ويژه برنامه از سوي مراکز فرهنگي هنري در پايتخت برگزار مي شود. نشست سينما و اقتباس با موضوع نمايش و نقد فيلم گاو خشمگين، 27 ارديبهشت در فرهنگسراي ملل، پاتوق باشگاه 7 با موضوع نمايش فيلم بيداري ساخته نيک مورفي، 27 ارديبهشت در فرهنگسراي قبا و نمايش و نقد فيلم ما يک پاپ داريم، 24 ارديبهشت و ميکروتئاتر شهر فرنگ، 26 ارديبهشت در فرهنگسراي ارسباران از جمله برنامه هاي سينمايي اين هفته است.


همچنين نمايش فيلم نارنچي پوش تا 28 ارديبهشت در فرهنگسراي اشراق و تا 29 ارديبهشت در فرهنگسراهاي بهمن و هنگام و نمايش فيلم خنده در باران تا 29 ارديبهشت در فرهنگسراهاي فردوس و گلستان و خانه فرهنگ پامچال ادامه خواهد داشت.


نمايش ميداني خنده‌ها و گريه‌ها، 29 ارديبهشت در فرهنگسراي ملل، تئاتر بوي خوش عشق تا 29 ارديبهشت در فرهنگسراي هنگام و نمايش عموزنجيرباف تا 29 ارديبهشت در فرهنگسراي خاوران برنامه هاي نمايشي هفته پاياني ارديبهشت هستند.


سه برنامه شب شعر پاتوق خنديشه، 25 ارديبهشت و قرار گفتگو با رضا اميرخاني 26 ارديبهشت در فرهنگسراي قبا و شب شعر طنز قند و نمک، 26 ارديبهشت در فرهنگسراي فردوس از ويژه برنامه هاي ادبي هفته جاري در مراکز فرهنگي هنري تهران خواهد بود.


نمايشگاه عکس دانشجويان دانشگاه علامه به سرپرستي بابک برزويه تا 29 ارديبهشت در فرهنگسراي ارسباران، نمايشگاه گروهي عکس با موضوع زن به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س)، تا پايان ارديبهشت در فرهنگسراي انقلاب و نمايشگاه عکس و نقاشي با موضوع حجاب و عفاف تا 29 ارديبهشت در نگارخانه کوثر برپاست.



همچنين نشست جستاري در موسيقي از سلسله نشست هاي پژوهشي موسيقي فاخر ايران و جهان، 25 تا 27 ارديبهشت در فرهنگسراي بهمن برگزار مي‌شود.



علاقه مندان مي‌توانند جهت دريافت فهرست کامل برنامه ها به پايگاه اينترنتيwww.farhangsara.ir مراجعه کنند و براي دريافت اطلاعات ويژه برنامه هاي هفته جاري و نشاني مراکز فرهنگي هنري شهر تهران با شماره 1837 تماس بگيرند.


نظر شما