جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۳۵
کد خبر: ۵۱۸۳۸
|
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۸
ساخت فيلم مستند ناصر حجازي به کارگرداني حسن فتحي و تهيه‌کنندگي اسماعيل عفيفه قطعي شد.

به گزارش «شهر» بهناز شفيعي همسر زنده‌ياد ناصر حجازي با اعلام اين خبر در خصوص کم‌وکيف مذاکره با حسن فتحي مبني‌بر ساخت مستندي درباره زندگي ورزشي ناصر حجازي در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: طي مذاکرات متعددي که با کارگردان مختلف از جمله کيومرث پوراحمد و بهروز خلجي داشتيم در نهايت با حسن فتحي براي ساخت اين مستند به نتيجه رسيديم.

 

وي در ادامه افزود: پس از نهايي شدن توافقات بر سر ساخت مستند زندگي ناصر حجازي توسط حسن فتحي، اين کارگردان پيش طرحي مبني‌بر کم و کيف ساخت اين مستند ارائه کرد و قرار شد يک فيلم مستند و داستاني درباره زندگي ورزشي ناصر حجازي ساخته شود، به گونه‌اي که هيچ بازيگري به جاي ناصر بازي نمي‌کند بلکه يک رواي که قرار است از بازيگران مطرح سينما باشد با پيشکسوتان فوتبال درباره حجازي به گفتگو خواهد پرداخت.

 

همسر زنده‌ياد ناصر حجازي در ادامه صحبت‌هاي خود با اشاره به مذاکره‌هاي پيشين با ساير کارگردان‌هايي که اعلام آمادگي کرده بودند که مستند اين قهرمان استقلالي را بسازد گفت: مذاکره اوليه با کيومرث پوراحمد مبني‌برساخت اين مستند انجام شده بود. اما اين کارگردان اعلام کرد که يک پروژه نيمه تمام در دست دارد و قرار شد پس از اتمام اين پروژه درخصوص کم و کيف ساخت اين مستند به مذاکره و نتيجه‌گيري نهايي برسيم. اما به دلايلي اين توافق براي ساخت اين مستند به انجام نرسيد.

 

وي در ادامه افزود: همزمان با پوراحمد حسن فتحي به تهيه‌کنندگي اسماعيل عفيفه و بهروز خلجي به تهيه‌کنندگي داريوش بابائيان نيز پيشنهاد ساخت اين مستند را داده‌اند که در نهايت با حسن فتحي به توافق رسيديم.

 

بهناز شفيعي در پاسخ به اين سئوال که دليل اصلي که با پوراحمد به نتيجه نرسيدند چه بوده‌است گفت: کيومرث پوراحمد کارگرداني است که من خيلي او را قبول دارم اما مسئله‌اي که خود او نيز عنوان کرد اين بود که اطلاعات اندکي نسبت به فوتبال دارد. اين در حالي است که هر کارگرداني که مي‌خواهد اين مستند را بسازد بايد با تمام وجود فوتبال‌دوست باشد و از کم و کيف حضور ناصر حجازي درعرصه فوتبال آگاهي داشته باشد و يا از مشاوره قدرتمند در اين عرصه برخوردار شوند؛ که در نهايت حسن فتحي داراي اين ويژگي‌ها بود.

 

وي در پايان با اشاره به زمان ساخت فيلم مستند ناصر حجازي گفت: منتظر هستيم پسرم آتيلا از سفر برگردد تا پاي صحبت بنشينيم و زمان و کم و کيف آغاز ساخت اين مستند را جويا شوم.

 

منبع: مهر

نظر شما