جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۶
کد خبر: ۵۱۹۰۰
|
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۵
سي و امين مين يادواره شهداي منطقه 4، با همکاري اداره کل امور ايثارگران و بنياد شهيد منطقه 4 در آستان مقدس امام زاده 5 تن لويزان برگزار مي شود .

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه چهار، محمود جهانشاهلو مسوول امور ايثارگران منطقه با اعلام اين خبر و ضمن دعوت از عموم شهروندان جهت حضور در مراسم سي امين يادواره 2300 شهيد منطقه و غبار روبي از مزار شهدا گفت: در حال حاضر دين سنگيني بر دوش ما خدمتگذاران اين نظام مقدس مقدس گذاشته شده است .اميدوارم با ارايه خدمات صادقانه و بي منت به مردم بويژه خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران که در تمامي دوران قبل از انقلاب و بعد از انقلاب پشتيبان ولايت فقيه بودند، ادامه دهنده راه شهدا باشيم.
وي با اشاره به نقش شهدا و ايثارگران در اقتدار  نظام مقدس جمهوري اسلامي و دفاع از کشور در هشت سال دفاع مقدس گفت : هم اکنون که در آستان فرارسيدن بيست و سومين سالگرد ملکوتي حضرت امام خميني(ره) قرار داريم اميدوارم همگان با بهره گيري از انديشه هاي والاي امام راحل و تأسي از رهنمودهاي مقام معظم رهبري(مدظله) بتوانيم در حفظ دستاوردهاي نظام جمهوري اسلامي که حاصل خون شهدا و ايثارگري هاي جانبازان و آزادگان است، تلاش کنيم . جهانشاهلو اضافه کرد: خانواده هاي شهدا و ايثارگران نيز به عنوان سرمايه هاي اصلي اين نظام محسوب مي شوند و بايد به گونه اي عمل کنيم که اين خانواده ها را از عملکرد خود راضي و خشنود نگه داريم زيرا رضايتمندي آنان رضايتمندي شهدا و پروردگار خواهد بود . مسوول امور ايثارگران شهرداري منطقه 4 خاطر نشان کرد: سي امين يادواره شهداي منطقه 4 متفاوت با ساير يادواره ها برگزار مي شود . در سنوات گذشته اين مراسم در بهشت زهرا(س) برگزار مي شد اما امسال با توجه به تاکيد شهردار محترم تهران مبني بر برگزاري اين مراسمات در مزار شهداي والامقام، سي امين يادواره شهداي منطقه 4 در مزار شهداي امام زاده 5 تن برگزار مي شود.
وي افزود: در اين مراسم که روز چهارشنبه 28 ارديبهشت ماه از ساعت 15 تا 17 در آستان مقدس امام زاده 5 تن لويزان برگزار مي شود، ضمن تجليل از خانواده هاي معظم شهدا، مزار شهداي امام زاده 5 تن لويزان غبار روبي و عطر افشاني خواهد شد.

نظر شما