جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۳۰
کد خبر: ۵۲۳۵۹
|
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۸
شرکت شهر سالم شهرداري تهران در بيست و سومين سالگرد ارتحال امام خميني‌(ره) به ارائه خدمات درماني و بهداشتي رايگان به زائران مرقد مطهر امام مي‌پردازد.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شرکت «شهر سالم» شهرداري تهران، حسن علي غفاري، مديرعامل شرکت با اشاره به آماده شدن ساختماني جهت ارائه خدمات بهداشتي و درماني به زائران، گفت: شرکت شهر سالم در راستاي اقدامات شهرداري تهران و همزمان با مراسم سالگرد ملکوتي امام خميني (ره) به منظور ارائه خدمات به زائران مرقد مطهر امام، با برپايي درمانگاه اقدام به خدمات رساني به صورت رايگان به زائران مي کند.

 

وي با تاکيد بر اينکه افزايش رضايت زائران را در برنامه هاي هر سال مدنظر داشته ايم، خاطرنشان کرد: در سال هاي گذشته خدمات بهداشتي درماني شرکت شهر سالم با برپايي بيمارستان صحرايي و در چادر ارائه مي شد که امسال به لطف خدا و همکاري معاونت خدمات شهري، اين خدمات در ساختمان ستاد مرکزي برگزاري سالگرد ارتحال امام خميني (ره) واقع در جنوب ايستگاه مترو به نحو مطلوب تري ارائه مي شود.

 

غفاري با اشاره به اينکه در سال گذشته به 1179 زائر مرقد امام راحل خدمات درماني ارائه شد، تصريح کرد: اين درمانگاه داراي 20 تخت و در دو بخش زنان و مردان است که شامل بخش هاي اورژانس آقايان و بانوان، بستري آقايان و بانوان ، اطاق CPR (احياء) و جراحي محدود، داروخانه و بهداشت، از ساعت 15روز سيزدهم خرداد تا پايان مراسم، پذيراي مراجعين خواهد بود.

 

وي خاطرنشان کرد: در اين درمانگاه خدمات پزشک عمومي و طب اورژانس به صورت شبانه روزي ارائه خواهد شد و پرسنل شرکت شهر سالم شهرداري تهران شامل پزشک، پرستار، تکنسين اورژانس، کارشناسان بهداشت و عوامل ستادي در شيفت هاي تعيين شده به زائرين خدمات ارائه خواهند نکرد .

 

وي همچنين با اشاره به خدمات رساني 10 دستگاه آمبولانس اورژانس شرکت شهر سالم در ايام سالگرد ارتحال امام خميني (ره) تصريح کرد: اين آمبولانس ها مجهز به تمام تجهيزات اورژانس بوده که در درمانگاه مستقر و نسبت به ارائه خدمات و همچنين ارجاع بيماران به مراکز درماني اقدام مي کنند.

 

دکتر غفاري با تاکيد بر لزوم نظارت بر رعايت موازين بهداشتي در طول اجراي مراسم ، خاطرنشان کرد: منابع آب آشاميدني در نظر گرفته شده از سوي شهرداري تهران و همچنين بسته هاي پذيرايي ويژه زائران، توسط کارشناسان بهداشت شرکت شهر سالم مورد بررسي و آزمايش قرار مي گيرد و همچنين به منظور آگاهي زائران و تذکر موارد و نکات بهداشتي و ايمني ، شرکت شهر سالم اقدام به تهيه بروشورهاي «پيشگيري از گرمازدگي و مسموميت هاي غذايي» و «کمک هاي اوليه» کرده تا بين زائران توزيع کند. 

نظر شما