جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۴۹
کد خبر: ۵۲۷۷۸
|
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۰
برخورد چند دستگاه خودرو سواري سبک و سنگين در جاده قديم کرج باعث مصدوميت دو سرنشين و شعله‌ور شدن خودرو سواري شد.

به گزارش «شهر» به نقل از پايگاه خبري 125، ستاد فرماندهي آتش‌نشاني تهران ساعت 05:21 دقيقه بامداد امروز _28خرداد_ با اطلاع رساني شهروندان در جريان اين حادثه قرار گرفت و بلافاصله آتش‌نشانان ايستگاه 45 را به جاده قديم کرج سه راهي دانش اعزام كرد.

 
حميد موسائي فرمانده آتش نشانان اعزامي با اشاره به مصدوميت دو سرنشين يکي از خودروهاي سواري تصريح کرد: خودرو سواري به رانندگي مرد 55 ساله و سرنشين خانم 45 ساله به شدت با قسمت عقب خودرو ميني بوس برخورد کرده بود که بر اثر اين برخورد دو خودرو سواري و يک کاميون نيز با اين خودرو برخورد کرده بودند.

 
وي با تأکيد بر شدت برخورد اين حادثه افزود: شدت برخورد به حدي بود که دو سرنشين خودرو از ناحيه سر و صورت دچار مصدوميت شده و خودرو سواري از قسمت موتور شعله ور شده بود که آتش نشانان بي درنگ پس از تحويل مصدومين به عوامل اورژانس و همياري رانندگان ديگر با استفاده از تجهيزات خاموش کننده آتش سوزي خودروي شعله ور را به سرعت خاموش کردند.

 
آتش‌نشانان پس از ايمن سازي محل و خاموش کردن شعله‌هاي آتش خودرو سواري و قطع سيستم برق آن، خودروها را به کنار امن جاده انتقال داده و با تحويل محل به عوامل راهنمايي و رانندگي به مأموريت خود پايان دادند.

نظر شما