جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۲
کد خبر: ۵۳۰۲۶
|
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۳
رييس كميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر تهران گفت: مديران محله موظف به ايفا نقش در كاهش آسيب‌هاي اجتماعي هستند و بايد با ارايه آموزش‌هاي لازم به شهروندان در اين امر كوشا باشند.

به گزارش خبرنگار «شهر» مرتضي طلايي، عضو کميسيون فرهنگي شوراي شهر تهران در دومين همايش «مديريت محله» ضمن بيان اين مطلب افزود: به وجود آمدن اين مسائل در جامعه ناشي از نبود مهارت‌هاي زندگي و توانمندي رويارويي با مشکلات است که مديران محلات بايد براي کم شدن اين آسيب ها تلاش کنند.

 

وي تاکيد کرد: پرداختن به مباحث مذهبي و فرهنگي اولويت امروز ماست زيرا اهتمام به کتاب قران به عنوان کتاب زندگي در جامعه اسلامي بسيار اهميت دارد.

 

رييس كميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر افزود: عامل رشد و پيشرفت سازمانها، داشتن خلاقيت و پرداختن به ايده هاي تازه در اداره امور است که مديران محله براي اداره امور محلات بايد به آن توجه کنند.

 

وي با اشاره به اينکه مديران محله بايد ظرفيت هاي محله را براي مشارکت مردم مشخص کنند اظهارکرد: يک سازمان زماني دچار مشکل مي‌شود که مديران واقعيت‌ها را انکار کنند زيرا بعد از انکار، تصميمات اشتباه اتخاذ مي شود و سازمان دچار هرج و مرج و از هم گسيختگي مي شود. بنابراين مديران محله بايد به عنوان يک تشکل نوپا اين موارد را درنظر بگيرند.

 

طلايي شوراياران را رکن امور در محلات دانست و گفت: مدير محله مسئول اجراي ضوابط شوراياران محله است و مديران محله بدون هماهنگي و همکاري با هيات امنا محله نبايد کاري را از پيش ببرند. همکاري و تعامل يک سياست کلي در اداره امور است.

نظر شما