جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۱
کد خبر: ۵۳۰۷۷
|
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۲
همزمان با اعياد شعبانيه و فرارسيدن فصل تابستان جشنواره بزرگ فرهنگي و ورزشي در بوستان ملت برگزار مي شود.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 3 ، پژمان پشمچي زاده شهردار اين منطقه با اعلام اين خبر گفت : اين برنامه به منظور غني سازي اوقات فراغت شهروندان و در جهت ارتقاء سطح سلامت آنها در محيطي مفرح و فرهنگي ، با اجراي بيش از 30 نوع برنامه فرهنگي و ورزشي ويژه تمامي اعضاي خانواده در نظر گرفته است که به صورت رايگان آماده خدمت رساني به شهروندان خواهد بود.

شهردار منطقه 3 در ادامه اظهار داشت: در اين جشنواره رشته هاي ورزشي متنوعي از قبيل اسکيت ، شطرنج پارکي، گلف پارکي، تنيس رو ميز ، ورزش هاي همگاني ، دوچرخه تريال ، بولينگ ، اسکواش پارکي ، اهداف پروازي ، پينت بال ، ماشين هاي کنترلي ، دارت، مچ اندازي ،فوتبالدستي ،ترامپولين ،... جهت استفاده و بهره برداري شهروندان برپاست.

وي با اشاره به اينکه اين برنامه همزمان با آغاز فصل تابستان و تقارن آن با ماه مبارک شعبان و در آستانه ولادت منجي عالم بشريت حضرت مهدي موعود (عج)برپا مي شود افزود: به منظور گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه غرفه اي ويژه اين موضوع در نظر گرفته شده است ضمن اينکه همزمان با برپايي نماز مغرب و عشاء مراسم مولودي خواني و مسابقات فرهنگي ويژه شهروندان اجرا مي شود.

شهردار منطقه 3 برپايي غرفه طب ورزشي و سنجش سلامت فيزيکي با حضور متخصصين مرکز سنجش کميته ملي المپيک را از برنامه هاي جانبي اين جشنواره اعلام کرد و تصريح کرد: از سوي ديگر برنامه هاي شاد و نشاط آوري ويژه کودکان از قبيل کارناوال شادي ،نمايش عروسکي ، گريم کودک ، نقاشي و همراه با اجراي مسابقات و اهداي جوايز نفيس برگزار مي شود.

جشنواره تفريحي ورزشي اوقات فراغت در بوستان ملت از تاريخ هشتم تا چهاردهم تيرماه از ساعت 17 الي 22 به مدت يک هفته پذيراي شهروندان است و مراسم افتتاحيه اين برنامه در روز جمعه هشتم تيرماه با حضور رييس سازمان ورزش شهرداري تهران و پيشکسوتان فوتبال ايران برپا مي شود .

نظر شما