جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۶
کد خبر: ۵۳۱۴۹
|
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۲
همزمان با برپايي جشنواره تفريحي شهرداري منطقه 3:
همزمان با مراسم افتتاحيه جشنواره تفريحي – ورزشي شهرداري منطقه 3 در بوستان بزرگ ملت از قهرمانان معلول و جانباز کشور قدرداني شد.

 به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 3 ، در اين مراسم که شهردار منطقه 3 ، رئيس سازمان ورزش شهرداري تهران و جمعي از پيشکسوتان ورزشي حضور داشتند علاوه بر اجراي برنامه هاي زنده ،بيش از 30 غرفه فرهنگي و ورزشي برپا شد.

پژمان پشمچي زاده شهردار منطقه 3 در اين مراسم با اشاره به اينکه اين جشنواره از ساعات اوليه برپايي آن مورد استقبال چشمگير شهروندان قرار گرفته است اظهار داشت: حضور پررنگ شهروندان نشان مي دهد که اين برنامه ها که به ويژه با محوريت ورزش برپا شده است داراي تعداد مخاطب بسياري است.

پشمچي زاده با اشاره به اينکه اين مراسم به مدت هفت شب تا چهاردهم تيرماه ادامه خواهد داشت و شاه بيت غزل آن در شب نيمه شعبان و سالروز تولد امام زمان (عج) خواهد بود افزود: شهرداري به عنوان يک نهاد اجتماعي و به موازات برنامه هاي توسعه شهروندي توجه ويژه اي به حفظ و گسترش سرمايه هاي شهروندي دارد وما اعتقاد داريم که شهر سالم بدون شهروند سالم محقق نمي شود.

سيد محمد حاج آقامير رئيس سازمان ورزش شهرداري تهران در اين مراسم ضمن تقدير از تلاش هاي شهردار منطقه 3 و مسئولين واحد ورزش اين منطقه که از قهرمانان بين المللي هستند گفت : شهرداري در تلاش است در کنار ارائه خدمات شهري به شهروندان و در جهت توسعه ورزش همگاني ، خدمات ورزشي ارزان و در دسترس را در اختيار شهروندان قرار دهد. آقامير با تاکيد بر اينکه جشنواره هاي تابستاني با رويکرد ورزشي در 22 منطقه تهران در حال اجراست تصريح کرد: در اين جشنواره ها بيش از 50 نوع فعاليت ورزشي رايگان براي شادابي شهروندان برپا شده است .

وي در ادامه با اشاره به تقارن اين جشنواره ها با اعياد شعبانيه و با بيان اينکه اين گردهمايي ها بهانه اي است تا ايثارگري ها و رشادت هاي شهدا و ايثارگران انقلاب اسلامي ايران را پاس داريم افزود: در حال حاضر در 374 محله شهر تهران برنامه هايي از قبيل المپياد ها و ليگ هاي ورزشي به صورت رايگان در حال اجراست ضمن اينکه در بوستان ها ي سطح شهر نيز فضاهاي ورزشي فرهم شده است که شهروندان بتوانند در محيطي سالم و بدون پرداخت هيچ هزينه اي به ورزش و تفريح بپردازند و تابستاني شاد و مفرح راسپري کنند.

اين گزارش حاکي است در مراسم شب گذشته در بوستان بزرگ ملت برنامه هاي متنوعي همچون ورزش باستاني و رزمي هيچوانگ ، آتش بازي ، تواشيح و.. برپا شد و از قهرمانان جانباز و معلول کشور از جمله منصور قمري قهرمان تير و کمان و جمال جعفري قهرمان وزنه برداري آسيا و مهدي بساوند نايب قهرمان رشته کوهنوردي جهان با اهداي هدايا و لوح تقدير ، تجليل به عمل آمد . شايان ذکر است در اين جشنواره غرفه هاي متنوع فرهنگي و ورزشي شامل غرفه کودک و سرگرمي ، کانون پرورش فکري کودک و نوجوان ، فوتبال دستي ، تنيس پارکي ، اسکواش ، بدمينتون ، پينت بال ، دوچرخه تريال ، اسکواش ، ترامپولين ، طب ورزشي ،بولينگ ، گلف پارکي ،دارت ، اهداف پروازي با تير و کمان ، ماشين کنترلي ، تنيس روي ميز ، شطرنج ، مچ اندازي ، طب ورزشي ، راديو ملت ، عفاف و حجاب برپا شده است و تا چهاردهم تير ماه از ساعت 17 تا 22 شب جهت استفاده و بهره برداري به صورت رايگان شهروندان برپاست .

نظر شما