شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۲۳
کد خبر: ۵۳۳۴۳
|
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۳
شهرداري منطقه 20 برگزار کرد:
دبير ستاد مديريت بحران شهرداري منطقه 20 از برپايي نمايشگاه «ايمني در ايام شعبانيه» در ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظيم(ع) خبر داد.

به گزارش «شهر» يه نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 20، محسن كريمي با اشاره به اين خبر گفت: به منظور ارتقاء آگاهي شهروندان و آشنايي با نكات ايمني نمايشگاه «ايمني در ايام شعبانيه» در ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظيم(ع) برپاست.

 

كريمي با اشاره به اينكه در اين نمايشگاه جذب داوطلبان واكنش اضطراري (گروه دوام) و آتش‌نشان انجام مي‌شود خاطرنشان كرد: ايمني در منازل، طريقه استفاده از خاموش كننده‌ها و تجهيزات آتش نشاني و رعايت نكات ايمني در مورد آذين بندي هاي ايام شعبانيه از جمله موارد آموزشي و مشاوره‌اي است كه به صورت چهره به چهره، توزيع بروشور و كتابچه و نمايش تصاوير انيميشني در اين نمايشگاه انجام مي‌شود.

 

وي برگزاري مراسم نورافشاني و جشن بزرگ شعبانيه در شب ميلاد امام زمان(عج) را از جمله برنامه هاي اين نمايشگاه برشمرد و تصريح كرد: به منظور ارتقاء آمادگي شهروندان، مانور اطفاء حريق نيز توسط آتش نشانان داوطلب خانم در اين محل انجام مي شود.

 

گفتني است اين نمايشگاه با مشاركت منطقه دو عملياتي آتش نشاني شهر تهران و مديريت بحران شهرداري منطقه 20 با 8 غرفه آموزشي مشاوره‌اي در ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظيم(ع) جنب ميدان بشارت برپاست.


نظر شما