جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۸
کد خبر: ۵۳۵۷۷
|
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۹
فيلم سينمايي «بوسيدن روي ماه» به کارگرداني همايون اسعديان، پنجم مهر 91 روي پرده سينماها مي‌رود.

به گزارش «شهر» طبق برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته «بوسيدن روي ماه» تازه‌ترين ساخته منوچهر محمدي و همايون اسعديان پنجم مهرماه سال 1391 در سينماها اکران عمومي خواهد شد.

 

 

نمايش اين فيلم که محصول سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران است  در سي‌امين جشنواره فيلم فجر با استقبال تماشاگران روبرو شد و آن را در جايگاه دوم انتخاب‌هاي مردمي قرار داد، فيلمي که به انتظار دو مادر براي بازگشت فرزندهايشان مي‌پردازد.

 

تغيير در زمان اکران فيلم با توجه به اينکه پيش از اين وعده ديدار با آن بهار 1391 عنوان شده بود، چنين ذکر شده است: «با بهار طبيعت خواستيم بياييم، نشد! به ناچار با بهار رنگ‌ها مي‌آييم، 5 مهر 1391».

 

«بوسيدن روي ماه»

کارگردان:همايون اسعديان

تهيه کننده: سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، منوچهر محمدي.

 

بازيگران: شيرين يزدان‌بخش، رابعه مدني، مسعود رايگان، صابر ابر، سعيد پورصميمي، شيدا خليق، شاهرخ فروتنيان، شبنم مقدمي، اميرحسين رستمي، نازنين خزاعي، ليلي فرهادپور ...

خلاصه داستان: فيلم، داستان احترام‌السادات و فروغ خانم است كه در همسايگي هم زندگي مي‌كنند و بيش از 20 سال است كه انتظار فرزندشان را مي‌کشند. ... همايون اسعديان فيلم‌هاي سينمايي «شوخي»، «مرد آفتابي»، «طلا و مس» و ... را کارگرداني کرده است. وب سايت فيلم : http://www.boosidaneroyemah.com

ساير عوامل:فيلمنامه: همايون اسعديان (براساس طرحي از منوچهر محمدي)
مدير فيلمبرداري: حسين جعفريان
تدوين: هايده صفي‌ياري
طراح گريم: مهرداد ميركياني طراح صحنه و لباس: مرجان گلزار

صدابردار: ساسان نخعي برنامه‌ريز و دستيار اول: مريم هژيروند
مدير توليد: مجيد كريمي مدير تداركات: سجاد رحيمي دستيار صدا: امير شاهوردي

نظر شما