شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۱۷
کد خبر: ۵۳۸۰۳
|
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۰
شهردار منطقه 19 به تشريح ويژه برنامه هاي قرآني، فرهنگي و اجتماعي ماه رمضان با عنوان «فصل نيايش» پرداخت.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 19، عباداله فتح الهي با اشاره به اينکه بوستان ولايت همچون سال گذشته در ماه مبارک ميزبان شهروندان تهراني است گفت: ويژه برنامه «بر آستان جانان» به مدت 17 شب از ابتداي ماه مبارک در اين بوستان برپا مي شود. اين برنامه به همت فرهنگسراي مهر و با همکاري معاونت اجتماعي و مديريت بوستان به اجرا در مي آيد.

وي جشنواره بزرگ قرآني مشکاه را از ديگر برنامه هاي اجرايي بوستان ولايت اعلام کرد و افزود: در اين برنامه نمايشگاه قرآني ويژه ماه مبارک تا پايان ماه رمضان برپاست و خدمات قرآني همچون پخش قرآن، توزيع نرم افزارهاي قرآني، غرفه کودک و برپايي مسابقات قرآني در آن به اجرا در مي آيد. در شب اول ماه رمضان نيز اين بوستان با برگزاري مراسم نورافشاني به استقبال ماه مبارک مي رود.

 
شهردار منطقه سفره افطاري براي ايتام و زنان سرپرست خانوار را از ديگر مراسم ويژه اين ماه بيان کرد و افزود: سفره افطاري ايتام با دعوت از مرکز بهزيستي باهنر و شيرخوارگاه حضرت رقيه (س) در دهه اول ماه اجرا مي شود. همچنين بسته هاي حمايتي ويژه بانوان سرپرست خانوار نيز تهيه و ميان آنها توزيع مي شود.  

به گفته وي برگزاري جشن ويژه ولادت امام حسن مجتبي (ع) در نيمه ماه مبارک و آغاز مسابقات ورزشي «جام رمضان» در سطح محلات از ديگر برنامه هايي هستند که در اين ماه اجرا مي شوند.

 
همزمان با شبهاي مبارک قدر نيز تمهيدات ويژه اي براي برپايي هر چه باشکوه تر مراسم اتخاذ شده است که با عنوان ويژه برنامه «مشکوه رستگاري» ، با همکاري مرکز فعاليتهاي ديني در شب هاي قدر برگزار مي‌شود.

 
فتح الهي در ادامه از فراهم کردن امکانات لازم براي حضور شهروندان در مراسم روز قدس خبر داد و تصريح کرد: به همين مناسبت ضمن ايجاد تسهيلات لازم براي نقل و انتقال مردم در اين روز، فضاسازي شهري نيز با همکاري سازمان زيباسازي اجرا مي شود.

نظر شما