شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۴۰
کد خبر: ۵۳۸۴۷
|
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۸
توليد فيلم کوتاه داستاني «مثل هر روز» به کارگرداني عماد خدابخش در موسسه تصوير شهر به پايان رسيد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي موسسه تصوير شهر سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، فيلم داستاني مثل هر روز به نويسندگي و کارگرداني عماد خدابخش است در ادامه توليد 50 اثر کوتاه با عنوان «شهري انساني براي انسان شهري» است که به تهيه کنندگي محمد آفريده توليد شده و آماده نمايش است.


در «مثل هر روز» قاسم، پيک موتوري يک طباخي، ناخواسته حس غريبي را تجربه مي کند، حس پدر شدن، حس يگانه اي ميان همه تلخي و شيريني اين روزها...



عواملي که در ساخت اين مجموعه خدابخش را همراهي کرده اند عبارتند از: محمد رسولي: مدير تصوير برداري، علي محمد قاسمي: تدوين، فواد عمراني: صدابردار، آرش قاسمي: صداگذار، دستيار کارگردان و برنامه ريز: کيانوش الطافي، عکاس: يلدا ذبيحي، موسيقي: شهرام محمدي، مجري طرح: موسسه هنر برتر فيروزه اي و بازيگران: پوريا رحيمي، ثريا قاسمي، ميثم رازفر، الناز صالحي، شادي محمد، محسن بانبرتينا و آرش توکلي.



عماد خدابخش پيش از اين دو فيلم «ميان تاريکي» و «جرقه» را کارگرداني کرده است و 23 فيلم را به عنوان تدوينگر در کارنامه هنري خود دارد که غروب حلزون به کارگرداني آزاد محمدي يکي از 23 فيلمي است که توانست در سومين جشن فيلم کوتاه در همه رشته ها نامزد دريافت جايزه شود.

نظر شما