جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۲۹
کد خبر: ۵۴۱۹۱
|
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۷
معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 4 از راه اندازي بازارچه ويژه زنان سرپرست خانوار در بوستان پليس خبر داد و گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان بوستان پليس به مدت 30 روز ميزبان دستاوردهاي زنان سرپرست خانوار خواهد بود.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه چهار، سمانه زماني گرمسيري با اعلام اين خبر تصريح کرد: به مناسبت فرارسيدن ماه مبارک رمضان، اداره امور بانوان منطقه با همکاري ستاد توانمند سازي بانوان اقدام به برپايي بازارچه خوداشتغالي کوثر در بوستان پليس کرد.

وي افزود: اين بازارچه در محل آمفي تئاتر بوستان پليس برپا شده است و در آن بانوان سرپرست خانوار در بيش از 30 غرفه،  محصولات مختلفي از جمله صنايع دستي، پوشاک، زيورآلات، وسايل تزييني،افطاري و ... را عرضه مي کنند.

زماني در ادامه با اشاره به ساير برنامه هاي اين منطقه براي بانوان گفت: به منظور ارتقاء سرانه آموزشي بانوان منطقه، کارگاه آموزشي"گوهر رحمت" با موضوع احکام و نهج البلاغه در ماه مبارک رمضان براي بانوان 15 الي 30  سال برگزار مي شود.

معاون امور اجتماعي و فرهنگي منطقه با تاکيد بر لزوم آگاهي هاي ديني مادران گفت : دوره ي ديگري نيز با عنوان "طرح غنچه هاي شهر" ويژه ماداران داراي فرزند کمتر از چهار سال در حال برگزاري است که در اين دوره به مادران آموزش هايي در زمينه هاي اعتقادي و مذهبي و همچنين چگونگي تربيت ديني فرزندان داده مي شود.

وي با اشاره به سلامت روزه داران عنوان کرد : کارگاه هاي آموزشي روزانه با موضوع تغذيه در ماه مبارک رمضان، غربالگري قند و فشار خون، توزيع ادعيه و قرآن در 9 ايستگاه در ميادين اصلي و پرتردد، برگزاري مسابقات روخواني و حفظ قرآن، نقاشي و خاطره نويسي از ديگر اقداماتي است که در طول اين ماه با همکاري سراي محلات براي شهروندان در نظر گرفته شده است.

نظر شما