شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۳۵
کد خبر: ۵۴۴۵۰
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۳
شهردار تهران در مراسم تجليل از خبرنگاران/
شهردار تهران بابيان اين که امروز در نظام اسلامي مهمترين رسالت، آگاهي بخشي به مردم است،خطاب به خبرنگاران، گفت: هر زمان دست به قلم مي‌بريد، ببينيد آيا اين قلم‌تان توانسته سطح آگاهي مردم را ارتقا دهد يا خير.

به گزارش خبرنگار «شهر» دکتر محمد باقر قاليباف شب گذشته _16 مرداد_ در مراسم تجليل از خبرنگاران که در بوستان ولايت برگزار شد، ضمن تبريک روز خبرنگار ،اظهار کرد: ياد و خاطره شهداي گرانقدري که در عرصه خبر تلاش کرده‌اند ، چه عزيزاني که در دوران انقلاب و چه عزيزاني که در دوران دفاع مقدس در عرصه هاي مختلف براي ثبت تاريخ و براي حفظ تمام لحظه هاي شيرين و تلخ کوشيدند تا تمام آنها را براي ملت ما به خوبي حفظ کنند، گرامي مي‌دارم.

 

شهردار تهران در ادامه بابيان اين که امروز در نظام اسلامي مهمترين رسالت ما آگاهي بخشي به مردم است،خطاب به خبرنگاران، گفت: هر زمان دست به قلم مي‌بريد، تصويري را ثبت و ضبط مي‌کنيد و يا مطلبي را مي‌خواهيد بنويسيد و ماندگار کنيد ببينيد آيا اين قلم ما ، عکس ما و خبر ما توانسته سطح آگاهي مردم را ارتقا دهد يا خير.

 

قاليباف خاطرنشان‌کرد: ما در شهرداري تهران بر اين باور هستيم که هر چقدر حوزه شهر را از بعد کالبدي توسعه دهيم ، اگر اين توسعه منجر به ارتقا بخش معنوي و روحي انسان ها و رشد آنها نشود، ما در حوزه کالبدي نيز موفق نبوده ايم با وجود آن که شهرمان را زيبا کرده باشيم و اميدوارم هر کجا که هستيد به اين موضوع توجه و عنايت داشته باشيد.

 

شهردار تهران همچنين در مورد رفع مشکلات خبرنگاران، نيز اظهارکرد: اگر کاري از دست من بر بيايد که مربوط به حوزه شهرداري تهران و بخش شهر سازي باشد، هيچ دريغي براي حل مشکلات خبرنگاران نخواهم کرد. گويا در حوزه تعاوني مسکن با مشکلاتي روبه‌رو شده‌اند. در خدمت آن‌ها هستم و اميدوارم بتوانيم در اين بخش هم گره گشاي کار شما زحمت کشان،عرصه اجتماعي، فرهنگي، سياسي و فکري در سطح شهر تهران باشيم.

 

بر اساس اين گزارش ، در پايان اين مراسم با حضور شهردار تهران و اساتيد عکاسي کشور سامانه آژانس عکس تهران افتتاح و از تعدادي از استادان پيشکسوت عکاسي قدراني شد.

نظر شما