جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۵
کد خبر: ۵۴۷۶۸
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۰
طي مراسمي با حضور شهردار منطقه 4، قائم مقام، معاونان و مديران، بيش از 100 نفر از آزادگان و ايثارگران شمال شرق تهران تجليل شدند.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 4، حسن کريميان شهردار منطقه در اين مراسم که با حضور جمعي از خانواده هاي آزادگان و به همت اداره امور ايثارگران منطقه در نمازخانه منطقه برگزار شد، ضمن تبريک سالروز ورود پيروزمندانه آزادگان به ميهن اسلامي گفت: اقتدار و سربلندي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در سايه مجاهدت و ايثارگري آزادگان و از خود گذشتگي شهيداني است که به نداي بنيانگذار انقلاب اسلامي ايران لبيک گفته و در صحنه هاي جنگ حضور پيدا کردند.

وي افزود: آزادگان سرافراز حق بزرگي بر گردن اين نظام مقدس دارند زيرا در جنگ تحميلي و 8 سال دفاع مقدس از تمامي تعلقات دنيوي خود گذشتند و در صحنه هاي نبرد حاضر شدند تا از دين و اين سرزمين مقدس دفاع کنند.

کريميان اضافه کرد: با گذشت 20 سال از ورود پيروزمندانه آزادگان به ميهن عزيز اسلامي همواره تلاش شده است تا دلاوري ها و از خودگشتگي آزادگان سرافراز قداست خود را حفظ نموده و اين عزيزان مورد تکريم قرار گيرند.

شهردار منطقه 4 گفت: همه بايد رفتار و شخصيت شهدا و ايثارگران بويژه آزادگان سرافراز را سرلوحه خود قرار دهيم و با تلاش و کوشش در ارايه خدمات مطلوب به شهروندان بتوانيم ايثار گري ها و دستاوردهاي اين عزيزان را پاس بداريم .

در ادامه اين مراسم يکي از از آزادگان سرافراز به سرودن شعرهاي خود که در دوران اسارت به قلم کشيده بود پرداخت و در ادامه «صالحي» يکي ديگر از آزادگان والامقام به بيان خاطرات خود از دوران اسارت پرداخت.

شايان ذکر است در پايان اين مراسم از 300 نفر آزادگان و خانواده هاي آنان با توزيع افطار پذيرايي بعمل آمد.

نظر شما