جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۸
کد خبر: ۵۴۹۸۳
|
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۷
طرح «تابستان سوم» تا پايان شهريور در مراکز فرهنگي و هنري غرب پايتخت اجرا مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي رويش، عقيل منصوري مدير فرهنگي هنري منطقه 9تهران با اعلام اين خبر گفت: امسال بخش زيادي از فعاليت‌هاي مراکز فرهنگي هنري براي سومين ماه از تابستان پيش بيني شده است چرا که در نخستين ماه جمع زيادي از دانش آموزان درگير کنکور بودند. ماه دوم هم با برنامه هاي ويژه رمضان سپري شد و اکنون در سومين ماه از فصل گرم تابستان، فعاليت هايي با رويکرد تفريحي، فرهنگي وهنري شروع شده است.


رييس فرهنگسراي رويش افزود: بخش عمده اي از فعاليت ها در زمينه‌هاي توليد محصولات فرهنگي، برگزاري کلاس هاي آموزشي با شهريه و مدت زمان کمتر و دوره هاي تفريحي به همراه علاقه مندان به استان تهران و البرز اجرا مي شود. همچنين اعضاي کانون هاي مردمي پاتوق هاي اجتماعي را برگزار مي کنند.


منصوري از ديگر فعاليت هاي اجرايي در تابستان سوم را انتخاب بهترين کانون دانست و گفت: با توجه به اينکه فعاليت کانون ها ازتيرماه امسال شروع شد، در شهريور ماه نتيجه اين کارها اعلام مي شود.


مدير فرهنگي هنري منطقه9 به اجراي برنامه هاي فرهنگي در مناسبت ها و برگزاري يک برنامه ويژه هم اشاره کرد و افزود: شهريور امسال نخستين دوره شکوفه‌هاي شهر در مراکز فرهنگي منطقه شکل مي‌گيرد و از نوآموزان 6 ساله براي شرکت در اين خانه ها ثبت نام مي‌شود. در بخش مناسبت ها هم در روز ملي دختران برنامه اي با عنوان راديو محلي در بوستان المهدي(عج) خواهيم داشت. در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) هم با توجه به گرايش ايرانيان به مذهب جعفري ، پيش بيني شده همايش هايي در منطقه برگزار شود.


وي ادامه داد: همچنين به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس توليد محصول فرهنگي خواهيم داشت و براي بازگشايي مدارس هم با مشارکت کانون هاي مردمي طرح هايي مانند غباروبي مدارس عملياتي مي شود.


علاقمندان براي کسب اطلاعات بيشتر و استفاده از برنامه هاي ذکر شده مي توانند با شماره تلفن هاي 66688553 تماس بگيرند.

نظر شما