جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۵
کد خبر: ۵۵۳۸۴
|
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۷
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نمايشگاهي از آثار فرهنگ شهادت و ايثارگري به مدت يک هفته در بوستان بزرگ ولايت برگزار مي شود.

به گزارش «شهر» و به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 19، حجت الاسلام رسول جوادي معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه با اعلام اين خبر افزود: اين نمايشگاه با هدف زنده نگهداشتن ياد شهدا و نمايش رشادت و دلاوريهاي شهداي 8 سال دفاع مقدس و با مضمون جنگ نرم از 31 شهريور برپاست.  جوادي با اشاره به اينکه جنگ نرم يك اقدام پيچيده و پنهان متشكل از عمليات سياسي، فرهنگي و اطلاعاتي توسط قدرت هاي بزرگ جهان براي ايجاد تغييرات دلخواه و مطلوب در كشورهاي هدف است، تصريح کرد: در برپايي اين نمايشگاه ناحيه بسج ابوذر مشارکت فعال دارد.

 
وي درباره برنامه هاي اين هفته گفت: اين طرح در دو بخش برنامه اي و نمايشگاهي آغاز اجرا مي شود. در اين راستا بخش برنامه اي شامل برنامه هاي افتتاحيه و اختتاميه و ساير برنامه هاي هنري، فرهنگي و تقدير از پيشکسوتان دفاع مقدس خواهد بود.

 
در نمايشگاه نيز کارشناساني ماهر و مرتبط در غرفه هاي برپا شده حضور دارند و به نقد مسائل فرهنگي روز مي پردازند. در اين شيوه بديع، ضمن ارائه مشاوره به شهروندان، فيلمهاي مستند درخصوص اوضاع فرهنگي جامعه پخش و اين فيلم ها توسط کارشناسان نقد و تحليل نيز خواهد شد. به گفته جوادي دراين نمايشگاه ضمن ارائه عکسهاي دفاع مقدس ، ادوات جنگي نيز در حاشيه نمايشگاه به نمايش گذاشته مي شوند.

نظر شما