شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۲۱
کد خبر: ۵۵۳۸۵
|
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۷
انجمن بين المللي حمل و نقل عمومي UITP ، شرکت واحد اتوبوسراني تهران و حومه را به عنوان سازمان پيشرو در بخش حمل و نقل مسافر عمومي برگزيد و جايزه «ارابه طلايي» خود را به اين مجموعه اعطا کرد.

به گزارش «شهر» و به نقل از روابط عمومي شهرداري تهران، پيمان سنندجي مدير عامل شرکت واحد اتوبوسراني تهران و حومه در اين باره اظهار کرد : انجمن بين المللي حمل و نقل عمومي UITP ، شرکت واحد اتوبوسراني تهران و حومه را به عنوان سازمان پيشرو در بخش حمل و نقل عمومي برگزيده است و از ما دعوت کرده که در روز 19 سپتامبر (29 شهريور ماه) در حاشيه بزرگترين نمايشگاه حمل و نقل جهاني که در برلين برگزار مي شود ، براي دريافت جايزه «ارابه طلايي» حضور يابيم.

 

وي تصريح کرد: اين موفقيت جهاني ميسر نمي شد مگر با تدابير و اقدامات گسترده اي که مديريت شهري و شهردار تهران طي سال هاي اخير براي توسعه حمل و نقل عمومي در پايتخت اجرايي کرده اند و موفقيت در اين عرصه به گونه اي بوده که خوشبختانه هر سال حمل و نقل عمومي شهر تهران موفق به اخذ يک جايزه بين المللي شده است.

 

 

سنندجي خاطرنشان کرد: در انتخاب شرکت واحد اتوبوسراني به عنوان يک سازمان پيشرو در بخش حمل و نقل عمومي توسط UITP شاخص هايي مانند توسعه حمل و نقل و افزيش ميزان جابه جايي ها ، توسعه ناوگان ، زمان بندي حرکت ها ، ساماندهي خطوط ، استفاده از فناوري هاي نوين و هوشمند سازي مانند به کارگيري کارت بليت هاي الکترونيک و ... مطرح بوده است که خوشبختانه با همکاري خوب شرکت هاي خصوصي و همکارانمان در شرکت واحد اتوبوسراني توانسته ايم در اين شاخص ها پيشرفت هاي خوبي داشته باشيم .

 

نظر شما