شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۲۸
کد خبر: ۵۵۴۷۲
|
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۳
برنامه هاي مترو در هفته دفاع مقدس تشريح شد/
مترو با اجراي برنامه «وصيت ياران»، «حماسه‌ها در قاب تصوير»، «غرور آفرينان»، «تجسم فتح»، «حماسه‎هاي ماندگار»، « فرداي روشن»، «ياد ياران» و «سوغات نور» به استقبال هفته دفاع مقدس مي‌رود.

حجت الاسلام و المسلمين مرتضي جعفرپور معاون فرهنگي و اجتماعي شرکت بهره‌برداري مترو تهران در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر» با تشريح برنامه هاي اين معاونت به مناسبت هفته گراميداشت هشت سال دفاع مقدس از برگزاري چندين برنامه ويژه و متنوع با مشارکت بنياد حفظ آثار و ارزش هاي دفاع مقدس خبر داد.

 

معاون فرهنگي و اجتماعي شرکت بهره برداري مترو تهران گفت: امسال نيز برنامه هاي ويژه با عناويني همچون «وصيت ياران»، «حماسه ها در قاب تصوير»، «غرور آفرينان»، «تجسم فتح»، «حماسه هاي ماندگار»، « فرداي روشن»، «ياد ياران» و «سوغات نور» برنامه ريزي و اجرا خواهد شد.

 

وي اضافه کرد: در ايام گراميداشت هفته دفاع مقدس مسافران متروي تهران در تمامي ايستگاه هاي متروي تهران با اجراي برنامه «وصيت ياران» با وصاياي شهيدان گرانقدر فلاحي، نامجو، فكوري، كلاهدوز و جهان آرا که بر روي استند هاي عمودي سه وجهي و لمينت طراحي شده اند آشنا خواهند شد.

 

جعفرپور اظهار داشت: همچنين در نمايشگر واگن هاي متروي تهران، مسافران با اجراي برنامه «حماسه ها در قاب تصوير» که با نمايش و پخش كليپ هاي منتخب و مرتبط با موضوع چندين عمليات دفاع مقدس به ويژه عمليات شكست حصر آبادان برنامه ريزي شده است با موقعيت جغرافيايي مناطق عملياتي، هشت سال دفاع مقدس آشنا مي شوند.

 

اين مقام مسوول در معاونت فرهنگي و اجتماعي شرکت بهره برداري مترو تهران افزود: در ادامه روند اجراي برنامه هاي ويژه و متنوع هفته دفاع مقدس بهره مندان از متروي تهران با اجراي برنامه «غرور آفرينان» با شرح پنج عمليات بزرگ و موفق دفاع مقدس که با گرافيک هاي اطلاع رسان( اينفوگرافي) برنامه ريزي شده است آشنا خواهند شد.

 

جعفر پور گفت : از ديگر برنامه هاي ويژه معاونت فرهنگي و اجتماعي شرکت بهره برداري متروي تهران طراحي و نصب ماكت هاي پنج عمليات بزرگ و موفق دفاع مقدس در ايستگاه هاي منتخب و برگزاري تئاتر و نمايش با موضوعات دفاع مقدس است که جذابيت هاي بصري زيبايي را در شهر زيرزميني تهران به يادگار خواهد گذاشت.

 

وي اظهار داشت: همچنين در راستاي هر چه بهتر برگزار شدن اين برنامه هاي ويژه اين معاونت وابسته به شرکت بهره برداري متروي تهران برگزاري نمايشگاه عكس از دستاوردها و توانمندي‌ها جمهوري اسلامي ايران در حوزه هاي نظامي، نمايش ادوات و تجهيزات نظامي در ايستگاهها، تهيه و توزيع بسته فرهنگي با موضوع دفاع مقدس براي پرسنل و تهيه و توزيع كتاب با موضوع دفاع مقدس بين مسافران را در برنامه هاي اجرايي خود برنامه ريزي کرده است.

نظر شما