جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۱۱
کد خبر: ۵۵۴۸۶
|
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۳
محمدعلي کشاورز که وضعيت جسماني‌اش نسبت به گذشته بهتر شده است، گفت: اين روزها در خانه هستم و تا دلتان بخواهد کتاب مي‌خوانم، در حقيقت با کتاب زندگي مي‌کنم.

به گزارش شهر و به نقل از فارس، بازيگر پيشکسوت سينما، تئاتر و تلويزيون چندي است به دليل بيماري در منزل به سر مي‌برد. براي جويا شدن از احوال اين هنرمند پيشکسوت با وي تماس گرفتيم.

 

‌* از وضعيت‌تان بگوييد، حالتان بهتر است؟

شکر، بهترم؛ اما زياد نمي‌توانم حرکت کنم. فعلا در خانه هستم، پلاتيني که در ران پايم گذاشتند، کمي اذيتم مي‌کند. چهارشنبه پيش دکتر مي‌روم تا ببينم تشخيص آن‌ها چيست.

 

‌* اين روزها در منزل، مشغول چه کارهايي هستيد؟

تا دلتان بخواهد کتاب مي‌خوانم. اين روزها با کتاب زندگي مي‌کنم. الان کتاب «ربا‌خوار» که ترجمه‌اش قديمي است را مي‌خوانم؛ البته مولانا، ‌عطار، خيام و حافظ هم دوست دارم و از کتاب‌هاي چاپ جديد هم «ادبيات نو ايران» نوشته مرحوم محمد حقوقي به نظرم کتاب خيلي خوبي است و البته داستان‌هاي احمد محمود هم خيلي قشنگ است.

 

* اين روزها فيلم هم تماشا مي‌کنيد؟ آخرين بار چه فيلمي ديديد؟

مدت‌هاست فيلم نديدم. من در خانه‌ام نه تلويزيون دارم، نه اينترنت نه موبايل. کلا 5 سال ‌است که فيلم بازي نکردم و ‌خيلي وقت هم هست که فيلم نگاه نمي‌کنم.

 

به گزارش فارس، کشاورز در سال‌ 86 پس از 11 سال دوري از سينما در فيلم «فرزند صبح» بهروز افخمي در نقش مرحوم «علي‌اکبر معلم دامغاني»، يکي از دوستان حضرت امام(ره) به ايفاي نقش پرداخت. محمد‌علي کشاورز چند ماهي بود که به‌دليل شکستگي لگن در خانه استراحت مي‌کرد.

وي تا به امروز ايفاگر نقش‌هاي ماندگاري در تاريخ سينما بوده است که ازجمله آن‌ها مي‌توان به فيلم‌هاي «کمال ‌الملک»، «مادر»، «دلشدگان»، «روز واقعه» و مجموعه‌هاي تلويزيوني «هزار دستان»، «افسانه سلطان و شبان»، «سربداران»، «گرگ‌ها»، «پدرسالار» و «روشن‌تر از خاموشي» اشاره کرد.

نظر شما