جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۶
کد خبر: ۵۵۷۰۹
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۲
حمايت از اسرائيل، مبارزه با جهاد/
امريکا مي‌خواهد تبليغات ضد اسلامي با عنوان «حمايت از اسرائيل، مبارزه با جهاد» را در ده ايستگاه مترو شهر نيويورک نصب کند.

به گزارش «شهر» و به نقل از روابط عمومي « لبيک»، در اوايل ماه سپتامبر نيز شاهد تبليغات ضد اسلامي در ايستگاه هاي راه آهن شهر «وستچستر» بوديم که هر دو اين تبليغات توسط شوراي آزادي عمل آمريکا تهيه شده اند.

 

«ابراهيم هوپر» سخنگوي شوراي روابط اسلامي- امريکايي در مصاحبه‌اي با رويترز اعلام کرد: اين عمل همانند فيلم ضد اسلامي، توهيني آشکار به اسلام است و سبب ايجاد اختلاف، اسلام هراسي و خشم مسلمانان جهان خواهد شد.

 

بر روي اين بيلبورد تبليغاتي ضد اسلامي نوشته شده: «درهر جنگي که بين يک انسان متمدن با يک وحشي درمي‌گيرد، از انسان متمدن حمايت کن» و در زير اين جمله، جمله‌اي با عنوان«حمايت از اسرائيل، مبارزه با جهاد» در بين دو ستاره داوود قرار گرفته است.

 

در حالي که مقامات حمل و نقل شهر نيويورک مخالفت خود را با نصب اين تبليغات به دليل لحن اهانت آميز آن اعلام کردند، ماه جولاي در دادگاه فدرال منهتن قاضي «پل انگلماير» راي خود را مبني بر حمايت از اين تبليغات صادر و اعلام کرد که مقامات حمل و نقل شهر نيويورک با رد اين تبليغات، حقوق متمم اول قانون اساسي را نقض نكرده‌اند!

 

بر اساس اين گزارش، «مونر عواد» مدير اجرايي شوراي اسلامي- آمريکايي بخش نيويورک، روز گذشته به نيويورک تايمز گفت: اين تبليغات در ميان خشم مسلمانان بر ضد فيلم موهن امريکايي- اسرائيلي به اجرا در خواهد آمد و ما در حال بر پايي راهپيمايي در مخالفت با اين تبليغات ضد اسلامي، در شهر نيويورک هستيم و از تمامي مسلمانان امريکا مي خواهيم که در اين اعتراضات شرکت و از حقوق خود دفاع کنند.

نظر شما