جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۳۶
کد خبر: ۵۵۹۲۴
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۷
پيام رهبري براي تجليل از شهدا و ايثارگران/
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در پيامي به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجليل از شهدا و ايثارگران، شهيدان را تجسّم شگفتيها و زيبائيهاي دوران جهاد في‌سبيل‌الله‌ خواندند.

به گزارش شهر به نقل از پايگاه اطلاع رساني و حفظ اثار آيت الله خامنه اي ، ايشان در پيامي به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجليل از شهدا و ايثارگران، شهيدان را تجسّم شگفتيها و زيبائيهاي دوران جهاد في‌سبيل‌الله‌ خواندند و تصريح كردند: راز بزرگ پيروزي در همه‌ي ميدان‌ها، از خودگذشتگي است و انسانهاي از خود گذشته و فداكارند كه ملتهاي خود را به اوج شكوه و عظمت ميرسانند.

متن پيام به اين شرح است:


بسم‌الله‌الرحمن‌الرحيم

نام مبارك شهيدان بر پيشاني يكي از روزهاي دفاع مقدس، اين روز را همچون قلّه‌ي رفيع روزهاي پرخاطره‌ي آن دوران، برجسته و ممتاز ميسازد.

زيرا شهيدان، خود، تجسّم شگفتيها و زيبائيهاي دوران جهاد في‌سبيل‌الله‌اند. راز بزرگ پيروزي در همه‌ي ميدان‌ها، از خودگذشتگي است و انسانهاي از خود گذشته و فداكارند كه ملتهاي خود را به اوج شكوه و عظمت ميرسانند. رهاشدن از تعلقات حقير مادّي است كه چنين انسانهائي را به آنچنان توانائي شگفت‌انگيز ميرساند و قدرت فرامادّي به آنان ميبخشد. شهيدان عزيز ما و خانواده‌هاي صبور و بزرگواران آنان كه براي خدا از نفيس‌ترين داشته‌هاي عالم مادّي چشم پوشيدند در صفوف مقدم چنين انسانهائي قرار دارند.

سلام خدا و فرشتگان و بندگان صالح بر آنان باد.

سيد علي خامنه‌اي

? مهر ????

نظر شما