پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۴۷
کد خبر: ۵۶۰۷۷
|
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۷
معاون برنامه ريزي و توسعه شهري شهرداري تهران :
در حال حاضر در منطقه 16 با وجود محدوديت هاي خاص اين منطقه پروژه هاي شاخصي مثل بازگشايي خيابان ضربعلي زاده ،بهسازي و محوطه سازي شهربازي بوستان بعثت و بازسازي تالار شهيد آويني در حال انجام است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 16 مهندس اسدي شهردار منطقه ، خدمت رساني به شهرونداني که دين بزرگي بر گردن مسئولين دارند را سرلوحه تمام امور برنامه ريزي و اجرايي منطقه دانست و اظهار داشت حاصل تدابيري که اتخاذ مي شود بهبود و ارتقاء سطح کيفي ارائه خدمات شهري به شهروندان خواهد بود.


اسدي با اشاره به بافت خاص شهري منطقه 16 که از نظر مساحت در رديف پانزدهم و تعداد جمعيت در مرتبه هشتم بين مناطق 22 گانه قرار گرفته ، اشاره کرد مهمترين چالش منطقه رسيدن به چشم انداز تهران 1404 است.


وي وجود راه آهن، گمرک، کارخانجات چيت سازي و روغن نباتي،سيلو،ترمينال جنوب ،سردخانه و تعداد زيادي از سنگبري ها و باراندازها که سطح وسيعي از منطقه را به خود اختصاص داده اند و وجود املاک ريزدانه مسکوني که در مجاورت اين مراکز شکل گرفته و بعضا در بافت هاي فرسوده است را موجب افزايش تراکم جمعيتي خيلي بالا دانست که داراي توزيع نا مناسب بافت مسکوني در منطقه شده است.


شهردار منطقه 16 با اشاره به عدم وجود زمين و فضاي در اختيار شهرداري براي اجراي طرح ها و پروژه ها، وجود پلاک هاي درشت دانه که سطح وسيعي از منطقه را در برگرفته اند و وجود بافت فرسوده که از مشکلات اصلي منطقه هستند افزود: رفع اين مشکلات با حضور سرمايه گذاران و ايجاد فرصت هاي تجاري و اقتصادي امکان پذير خواهد بود.


در ادامه دکتر دارياني ضمن تشکر از تلاش هاي صورت گرفته به جهت برنامه ريزي و توسعه شهري در منطقه ، اهداف برگزاري جلسات حمايتي را بررسي نتايج روند اجرايي پروژه هاي شاخص مناطق دانست و گفت: در حال حاضر در منطقه 16 با وجود محدوديت هاي خاص اين منطقه پروژه هاي شاخصي مثل بازگشايي خيابان ضربعلي زاده ،بهسازي و محوطه سازي شهربازي بوستان بعثت و بازسازي تالار شهيد آويني در حال انجام است.

نظر شما