جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۳۷
کد خبر: ۵۶۳۶۳
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۵
نايب رييس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت: که تمامي سلايق و نظراتي که با نظام اسلامي عناد ندارند بايد در نمايشگاه مطبوعات شرکت کنند، زيرا نظرات آنها به پيشرفت کشور کمک خواهد کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي معاونت مطبوعاتي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، "محمد کوثري" افزود: رسانه ها بايد سعي کنند واقعيت هاي جامعه را به اطلاع مردم برسانند.

نايب رييس کميسيون امنيت ملي مجلس با بيان اينکه 33 سال از انقلاب اسلامي گذ شته است، ادامه داد: بررسي خدمات انقلاب اسلامي مي بايست در نمايشگاه مطبوعات در دستور کار رسانه ها قرار گيرد و بطور صحيح به مردم اطلاع رساني شود.

کوثري در خصوص بحث شکلي نمايشگاه مطبوعات گفت : اين رويداد مي بايست به صورتي جذاب و فراگير آماده ميزباني مخاطبان و گروههاي مختلف اجتماعي شود.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: در بخش رسانه هاي خارجي نمايشگاه نيز مي توان با دعوت از کشورهاي مختلف و ارتباط با مطبوعات تاثير گذار اين بخش را پررونق تر از گذشته برگزار کرد.

کوثري با تاکيد بر اينکه بايد با برگزاري نمايشگاه مطبوعات و رسانه ها در هر سال نسبت به سال گذشته تغييراتي در کميت و کيفيت برپايي آن وجود داشته باشد، افزود : بهره گيري از نظرات مختلف به برگزاري و کيفيت اين نمايشگاه منجر خواهد شد .

وي همچنين به ضرورت برگزاري اتحاديه مطبوعات جهان اسلام اشاره کرد و گفت: برگزاري اين اتحاديه با توجه به گسترش بيداري اسلامي در منطقه و جهان و تاثيرات انقلاب اسلامي بر اهميت نمايشگاه تهران خواهد افزود.

کوثري يادآورشد: مردم کشورهاي اسلامي مي توانند با برگزاري نمايشگاه و اتحاديه مطبوعات جهان اسلامي از تجربيات هم استفاده کنند

نوزدهمين نمايشگاه بين المللي مطبوعات و خبرگزاريها از 7 تا 13 آبان ماه امسال در مصلاي امام خميني (ره) برگزار مي شود.

نظر شما