يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۲۵
کد خبر: ۵۶۴۲۳
|
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۴
گزارش «شهر» از آخرين وضعيت پروژه کهريزک/
با اجراي پروژه احداث تقاطع غير همسطح محورهاي هاي شهيد بهشتي و امام حسين (ع) با جاده قديم قم، تغيير جهت خودروها به سمت قم و افزايش سرعت خودروها در جاده قديم قم نيز تسهيل مي‏شود.

محمدحسن وساق مجري طرح‌هاي پل و ابنيه سازمان مهندسي و عمران شهر تهران در گفت و گو با « شهر» در مورد پروژه احداث تقاطع جاده قديم قم با محور شهيد بهشتي و خيابان امام حسين (ع) گفت : تعدادي از شمع هاي زير گذر خيابان امام حسين (ع) در تقاطع با جاده قديم قم نصب شده و با وجود اين که در اين مسير معارض هايي داريم اما بتن ريزي را ادامه مي دهيم.پل روگذر تقاطع خيابان امام حسين (ع) با جاده قديم قم نيز به مرحله بتن ريزي دال و عرشه رسيده است.

وي عنوان کرد:پل اصلي زيرگذر تقاطع خيابان امام حسين (ع) با جاده قديم قم را روي زمين با روش جديد در حال انجام است. در اين روش جديد ابتدا پل را احداث مي کنيم و سپس خاکبرداري از زير صورت مي گيرد.

وساق افزود: بتن ريزي و قالب بندي عرشه هاي شرقي و غربي پل روگذر شهيد بهشتي با تقاطع جاده قديم قم انجام شده است. از اواخر شهريور تا اواسط مهر به دليل ترافيکي که در ابتداي مدارس ايجاد مي شود اجازه فعاليت در مسير بزرگراه و در مسير هاي اصلي را نداريم به تازگي مجوز فعاليت در اين مسير دريافت شده است. همچنين با اجراي انحراف ترافيک در اين مسير مي توانيم در مسير مياني بزرگراه پايه پل را اجرا کنيم. بنابراين در حال حاضر مشغول احداث پايه وسط بزرگراه هستيم تا در ادامه بتوانيم پل را احداث کنيم.

وساق با بيان اين که يک پارت از عرشه شرقي و يک پارت از عرشه غربي پل دوربرگردان تقاطع شهيد بهشتي بتن ريزي شده است، عنوان کرد: انحراف ترافيک نهايتا تا انتهاي مهر انجام مي شود و بدين صورت ادامه عمليات عمراني صورت مي گيرد.

 با اجراي پروژه احداث تقاطع غير همسطح محورهاي هاي شهيد بهشتي و امام حسين (ع) با جاده قديم قم، دسترسي خيابان امام حسين (ع) و شهيد بهشتي به هر دو باند شمال و جنوب جاده قديم قم آسان شده و همچنين تغيير جهت خودروها به سمت قم و افزايش سرعت خودروها در جاده قديم قم نيز تسهيل مي شود.

نظر شما