پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۹
کد خبر: ۵۶۷۰۰
|
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۶
شهردار منطقه 22 گفت: همفکري و همراهي مسئولان و شهروندان در راهبرد توسعه ، تحقق پذيري و رويکردهايي که طرح جامع تفصيلي نسبت به منطقه دارد، ضروري است.

به گزارش «شهر» و به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 22، دومين جلسه اين منطقه با کارشناسان فصلنامه اقتصاد شهر با حضور دکتر پورزرندي معاون مالي اداري شهرداري تهران، مهندس مرادي شهردار و معاونان وي در حوزه هاي برنامه ريزي و توسعه شهري، مالي اداري منطقه 22 همچنين تعدادي از کارشناسان فصلنامه اقتصاد شهر در سالن کنفرانس دفتر شهردار برگزار شد.

 

در اين جلسه مهندس مرادي با اشاره به اينکه منطقه 22 با توجه به ويژگي ها، شرايطش همچنين تفاوتهايي که با ديگر مناطق تهران دارد، نيازمند کمک و انديشه در تحقق پذيري طرح جامع تفصيلي و رويکردها و اهداف است، خاطر نشان کرد: « پس از برگزاري اولين جلسه با فصلنامه اقتصاد شهر، کميته اي فرعي را براي اجرايي کردن تصميمات جلسه قبلي تشکيل داديم. رشد ساخت و ساز و پيشرفت بسيار بالاست و در يک سال اخير نيز بحث شکل گيري دسترسي ها و نزديک شدن اراضي به ارزشي واقعي خود و ... موجب افزايش قيمت در عرصه ها و افزايش سرعت ساخت و ساز در منطقه شده است.

 

وي در بخش ديگري از صحبتهاي خود با ارائه اطلاعاتي در خصوص پروژه هاي منطقه 22 همچون درياچه چيتگر بعنوان مجموعه اي بي نظير در تامين سرانه هاي تفريحي تفرجي پايتخت همچنين سرانه هاي رفاهي و اقتصادي ، مجموعه فراملي هزار و يک شهر و بزرگترين شهربازي خاورميانه و بزرگترين مجموعه هاي تجاري و مراکز خريد تصريح کرد: تنها يکي از مراکز خرير طراحي و پيش بيني شده براي اجرا در منطقه، يک ميليون و 300 هزار متر مربع زير بنا دارد که مساحت قابل توجهي در تامين سرانه هاي تجاري و اقتصادي است.

 

شهردار منطقه 22 در پايان صحبتهاي خود گفت: به هر حال ممکن است در طي مسير پيشرفت منطقه، آسيبها و معضلاتي پيش بيايد که سعي مي کنيم براي برطرف کردن آنها از شما کمک بگيريم تا در راهبرد توسعه، تحقق پذيري و رويکردهاي خوبي که طرح جامع تفصيلي نسبت به منطقه دارد، موفق باشيم.

نظر شما