شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۱۴
کد خبر: ۵۶۷۱۹
|
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۰
در هفته تربيت بدني برگزار مي شود؛
شهردار منطقه 10 با تشريح ويژه برنامه هاي هفته تربيت بدني از اجراي مسابقات چهار جانبه فوتبال بين تيم هاي پيشکسوتان پرسپوليس و استقلال ، اصحاب رسانه و کارکنان شهرداري منطقه 10 خبر داد.

به گزارش «شهر» و به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 10 ، فرامرز عظيمي شهردار اين منطقه گفت: به منظور توسعه ورزش همگاني و بالا بردن سطح مشارکت شهروندان اين منطقه در امر ورزش ، ويژه برنامه هايي به مناسبت اين هفته از تاريخ 26 مهر آغاز شده و به مدت يک هفته توسط ادارات ورزش آقايان و بانوان در حال اجرا است.

وي افزود : همزمان با اولين روز هفته تربيت بدني ، جمعي از ورزشکاران اسکيت سوار در يک حرکت نمادين به منظور اعلام انزجار خود از رژيم صهيونيستي اسراييل ، آمريکا و هم پيمانانشان در اعتراض به ساخت فيلم موهن و هتک حرمت به ساحت مقدس پيامبر عظيم الشان اسلام (ص) رهسپار حرم نوراني امام راحل شدند.

شهردار منطقه يادآور شد : همچنين منطقه ميزبان مسابقات شناي بانوان در 7 رده سني و سه رشته کرال سينه ، قورباغه و کرال پشت در ورزشگاه جانبازان است و 280 نفر از بانوان ورزشکارمناطق 22 گانه شهرداري تهران و ادارات و سازمان هاي تابعه در روزهاي 25 و 26 مهر ماه در اين مسابقات شرکت کردند.

عظيمي در ادامه يادآور شد : برگزاري تور گردشگري نابينايان به مقصد پارک آموزش ترافيک ، برپايي ايستگاه تفريحي در بوستان اعتماد ، برگزاري مسابقه دو در بوستان رضوان ، برگزاري تورهاي کوهپيمايي و کارگاه هاي آموزشي ، اجراي مسابقات مختلف در ايستگاه هاي تندرستي و ايستگاه هاي تفريحي ، برگزاري ايستگاه هاي شادي و نشاط در مدرسه ابتدايي و راهنمايي نداي ريحانه با حضور 500 نفر از دانش آموزان ، اجراي مسابقات شنا و دارت ويژه کارکنان از ديگر برنامه هاي اين منطقه به مناسبت هفته تربيت بدني خواهد بود.



نظر شما