يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۱۴
کد خبر: ۵۶۷۸۵
|
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۳
معاون فرهنگي شرکت بهره‌برداري مترو :
معاون فرهنگي و اجتماعي شرکت بهره‌برداري متروي تهران با پذيريش مشکلات و معايب نمازخانه‌هاي مترو از ساماندهي اين اماکن تا پايان امسال خبرداد.

حجت‌السلام جعفرپور در گفت و گو با خبرنگار «شهر» در پاسخ به انتقادات برخي از شهروندان نسبت به وضعيت نمازخانه‌هاي مترو ، اظهارداشت: در اين مورد مشکلات جدي داشته‌ايم که سعي کرده‌ايم در چند ماه اخير با تشکيل کارگروه ويژه‌اي در تمام خطوط و ايستگاه‌ها اين معايب از جمله نداشتن فرش مناسب ، بوي نامطبوع ، بسته بودن درب نمازخانه و استفاده هاي غير مرتبط از اين اماکن را رفع کنيم.

 

معاون فرهنگي و اجتماعي شرکت بهره برداري متروي تهران و حومه افزود: هم‌اکنون فضاسازي و تجهيز نمازخانه‌هاي مترو به محراب و فرش‌هاي با طرح سجاده آغاز شده و تا پايان سال تمام اين اماکن به اين امکانات مجهز خواهند شد.

 

جعفرپور نداشتن وضوخانه مستقل را از ديگر مشکلات نمازخانه هاي مترو عنوان کرد و افزود: در اين مورد نيز حق با شهروندان است که براي رفع اين مساله اجازه داده ايم در هنگام ساعات نماز مسافران از سرويس ‌هاي بهداشتي ويژه کارکنان استفاده کنند.

 

وي ادامه داد: در اين مورد مشکلات زيادي وجود دارد و در برخي ايستگاه ها امکان انتقال آب را نداريم.

 

معاون فرهنگي و اجتماعي شرکت بهره برداري متروي تهران و حومه در مورد توسعه نمازخانه ها در مترو گفت: سعي کرده‌ايم اين اماکن در تمام ايستگاه هايي پر رفت و آمد راه‌اندازي کنيم.

 

وي اظهارداشت: هم اکنون در مجاورت ايستگاه کهريزک مسجد احداث شده و هر روز در ايستگاه هاي وليعصر (عج) و صادقيه نمازجماعت برپا مي شود.

نظر شما