يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۰۲
کد خبر: ۵۷۲۳۳
|
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۵
مجـري‌ طـرح‌هـاي پـل و ابنيه سـازمـان مهندسي و عمران گفت: عمليات‌اجرايي زيرگذر خيابان امام‌حسين(ع) در پروژه احداث تقاطع‌هاي غيرهمسطح کهريزک با جاده‌قديم قم آغاز شده است و تا کنون 10 درصد پيشرفت فيزيکي داشته است.

به‌گزارش "شهر" و به نقل از روابط عمومي معاونت فني و عمراني شهرداري تهـران، محمدحسن وساق مجـري‌ طـرح‌هـاي پـل و ابنيه سـازمـان مهندسي و عمران شهر تهران گفت: 55 حلقه شمع از مجموع 201 حلقه‌شمع موردنياز براي احداث زيرگذر خيابان امام‌حسين(ع) به‌طور کامل حفاري و بتن‌ريزي‌ شده و پيشرفت عمليات‌اجرايي اين سازه‌ترافيکي درمدت‌زمان کوتاهي از مرز 10 درصد فراتر رفته است.

 محمدحسن وساق بابيان اينکه عمليات‌اجرايي اين زيرگذر با معارضات‌ملکي و تأسيساتي زيادي مواجه‌‌است، افزود: پيشرفت عمليات‌اجرايي با روندسريع فعلي، نيازمند شتاب‌بخشيدن به تملک و جابجايي معارضات‌ملکي و تأسيساتي است.

وي همچنين در تشريح روند پيشرفت عمليات‌اجرايي در ساير بخش‌هاي پروژه، از اجراي عمليات بتن‌ريزي در بخش‌هاي شرقي و غربي پل دوربرگردان خيابان شهيد بهشتي خبرداد و گفت: بخش‌مياني اين پل هم‌اکنون درحال اجراي عمليات قالب‌بندي است و متعاقب اجراي بتن‌ريزي تا پايان آبان‌ماه سال‌جاري، تلاش براي انحراف‌ترافيک و قالب‌بندي عرشه در بخش‌هاي باقي‌مانده آغاز مي‌شود.

مجري طرح‌هاي پل و ابنيه سازمان مهندسي و عمران شهر تهران، عمليات‌اجرايي پل روگذر خيابان امام‌حسين (ع) در تقاطع جاده‌قديم قم را درحال احداث آخرين پايه‌ها و قالب‌بندي‌ و بتن‌ريزي عرشه از جبهه‌شمالي تقاطع دانست و يادآورشد: احداث اين پل عليرغم دشواري‌هاي مرتبط با انحراف‌ترافيک بيش‌از 50 درصد پيشرفت‌فيزيکي داشته‌‌است. وي همچنين با اعلام پيشرفت بيش‌از 60 درصدي پل روگذر غرب به شمال خيابان شهيد‌بهشتي گفت: قالب‌بندي و بتن‌ريزي عرشه از هردو جهت شمال ( تهران) و خيابان شهيد بهشتي آغازشده و به موازات آن عمليات مربوط‌به خاکريزي پشت کوله‌ها و احداث تنها پايه باقي‌مانده باسرعت معقولي درحال انجام است.

به گفته مجري طرح‌هاي پل و ابنيه سازمان مهندسي و عمران شهرتهران، اقدامات مربوط‌به ساخت هندريل‌ها و تکميل نماي بخش‌هاي بتن‌ريزي شده عرشه در تمام پل‌هاي دردست احداث آغـازشـده و بـا پيشرفت‌مناسبي ادامه دارد.

گفتني‌است متعاقب اجراي پروژه احداث تقاطع غيرهمسطح محورهاي شهيد بهشتي و امام‌حسين (ع) با جاده‌قديم قم، دسترسي خيابان امام‌حسين (ع) و شهيد بهشتي به هردو باندشمال و جنوب جاده‌قديم قم آسان‌شده و همچنين تغيير جهت خودروها به‌ سمت قم و افزايش سرعت خودروها در جاده‌قديم قم تسهيل‌ مي‌شود.

درخاتمه لازم به‌ذکر است که کليه عمليات‌اجرايي پروژه‌هاي فوق با همکاري صميمانه پليس‌راهور راهنمايي و رانندگي تهران‌بزرگ به‌خصوص جناب سردار رحيمي و جانشين ايشان و نيز فرماندهي پليس حسن‌آباد انجام‌شده ‌است.


نظر شما